Onderwerp: even mijn draak showen
aankomende dinsdag wil ik graag een taart met chinees thema aan mijn stiefvader geven. Dus vandaag deze draak gemaakt...wie wil me tips geven om m te verbeteren
de draak gaat op een rood met zwarte taart komen

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » even mijn draak showen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
aankomende dinsdag wil ik graag een taart met chinees thema aan mijn stiefvader geven. Dus vandaag deze draak gemaakt...wie wil me tips geven om m te verbeteren
de draak gaat op een rood met zwarte taart komen

Zier er erg goed uit!
Erg mooi, maar is een rode achtergrond niet te. Op een helemaal zwarte zou hij denk ik beter uitkomen, tis maar een idee.
ik wil de draak idd op zwart laten komen...en dan iets van versiersels....wat weet ik nog niet met rood doen...
Heel erg mooi!!!
mooi zeg!
Hij is prachtig, niets aan te verbeteren lijkt mij.
Op een zwarte taart komt ie vast mooi uit.
ik zou de draak inderdaad op zwart doen, maar misschien de zijkanten van de taart rood?
echt een fantastische draak trouwens! dat moet wel een mal zijn... toch?
Erg gave draak!
Wauw!
erg mooi gemaakt!
Hij ziet er perfect uit!!!!
tips geven hij is super mooi
het is geen mal hoor..heb m geboetseert met behulp van deze tekening, welke ik op het net heb gevonden....
maar dank je voor de complimenten...dacht eigenlijk dat ie nog niet echt helemaal af was... zo heb ik ook de staart wat anders gemaakt..omdat ik die van de tekening niet echt mooi vond
helemaal goed, mooi gedaan hoor, ben benieuwd naar de taart
Heel gaaf!
Je kunt eventueel een rode taart maken en dan een zwart "rondje" waar de draak op komt in het midden (of waar je 'em wil)
Aan de zijkanten kun je dan evt nog zwarte versiersels doen (chinese tekens of zo).
Gaaf!!!!!! Super goed gelukt. Geen tips van mij! Maar tips heb je helemaal niet nodig hoor, hij is geweldig.
Kan hem niet goed zien......errruug grote foto....
erg mooi
Wow! wat mooi gedaan!
Wauw, natuurlijk heb ik geen tips.Hij ziet er geweldig uit!!!
wauw wat mooi.
ja zwarte taart, met chinese letters op zijkant. lijkt me super.
echt heel knap werk!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » even mijn draak showen