Onderwerp: Resultaat ws topsy bij Wendy
Donderdag bi Wendy geweest voor een dagworkshop topsy turvy. Ik heb veel geleerd en een hele gezellige dag gehad! Nogmaals bedankt Wendy (als je het leest).
Het is een hele vrolijke topsy geworden:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Resultaat ws topsy bij Wendy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Donderdag bi Wendy geweest voor een dagworkshop topsy turvy. Ik heb veel geleerd en een hele gezellige dag gehad! Nogmaals bedankt Wendy (als je het leest).
Het is een hele vrolijke topsy geworden:
Mooi gedaan zeg!
En wat glimmen die ballen mooi, hoe heb je dat gedaan?
Geweldige strik!
prachtige taart zeg en idd mooie kleuren!!!!!!!!!!!
wouw die is mooi het een plaatje
Erge Mooie Taart,met Een Superrrrrrrrrrrr Strik
Mooi taartje en complimenten voor jou en Wendy! 
Hoe heb je die balletjes zo glimmend gekregen???
Mooi! Gave kleuren en een supermooie strik!
Mooie kleueren hoor!
Wat leuk!De strik vind ik echt super!Die glimmende balletjes ben ik ook heel benieuwd naar!
mooi hoor!!!
De balletjes zijn in de kleuren van de taart dus fuchsia/paarsig, turqoise en limegroen... daar balletjes van gerold en in die kleur glitter op je hand en de balletjes er doorheen rollen, elke kleur heeft andere glitters... en dan gaan ze echt glimmen en glitteren
In het echt veeel mooier dan op de foto!
De strik is trouwens door Wendy voor gedaan en heb ik op de taart gedaan dus alle credits voor de strik gaan naar Wendy. Ze heeft een reep genomen en de randen omgevouwen waardoor die dikker en mooi rond zijn... daarna op elkaar als een strik... met de flute/vein tool wat plooien gezet en daarna bij elkaar gedaan... het lintje er nog omheen om de vouwen te verhullen en het af te maken. Ook weer de randjes omgevouwen, bewerkt met de flute/vein tool.
Misschien geen vraag om aan ju te stellen TaartJo mar die kleuren die je gebruikt hebt bij de workshop, zijn dat kant en klare kleuren of heb je die zelf gekleurd? Ik vraag dit aangezien ik die kleuren niet kant en klaar kan vinden en ook niet zou weten hoe ik de kleuren zelf zou kunnen maken. Ik hoop dat je me hier antwoord op kan geven.
Ik vind het een zeer mooie taart!
prachtig zeg!!!! ik vind de hele taart geweldig.
mooie kleuren, mooie geheel, prachtige strik en super ballen.
Oow superrrrrrrrrrr.
Erg leuke taart, ga je die zelf opeten, mmmmm
Misschien geen vraag om aan ju te stellen TaartJo mar die kleuren die je gebruikt hebt bij de workshop, zijn dat kant en klare kleuren of heb je die zelf gekleurd? Ik vraag dit aangezien ik die kleuren niet kant en klaar kan vinden en ook niet zou weten hoe ik de kleuren zelf zou kunnen maken. Ik hoop dat je me hier antwoord op kan geven.
Ik vind het een zeer mooie taart!
De roze-achtige is gekleurd met fuchsia (en een drupje deep pink, dacht ik).
De blauwe met turquoise.
En de groene strik met electric green.
Wendy gebruikt de kleurstoffen van Spectrum (flesjes lijken erg op die van americolor en de kleuren komen volgens mij (deels ??) overeen.
Het is allemaal marsepein en tijdens de workshop gekleurd door Wendy en door mij.
Thanx!
Super mooi!!!
Een plaatje van een taart 
Vind hem erg mooi! Superkleuren zo.
Wat een mooie kleuren zo bij elkaar.
mooi gemaakt en vast veel geleerd bij wendy.
bedankt voor je extra uitleg
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Resultaat ws topsy bij Wendy