1

Onderwerp: bigarreaux

Waar haal ik dat spul? Ik kan het nergens vinden en ik had beloofd een taart te maken met chipolatavulling.
Heeft het nog een andere naam misschien zodat ik daar op kan zoeken? En wat is evt het alternatief?

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

2

Re: bigarreaux

Bij Deen, daar hebben ze het wel, bij de bakspullen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

tijdens de jaarwisseling had de AH ze (stonden bij de oliebollenmix in een apart rek), wellicht dat ze daar nog steeds te krijgen zijn.... hoe wel ik me even niet kan herinneren ze ooit buiten de jaarwisseling daar te hebben gezien

De super de boer heeft het hier bij de taartenspullen staan.

5 Laatst bewerkt door witje75 (22-01-2009 15:52)

Bij ons heeft de AH het niet, en de kleine C1000 ook niet.
Maar de grotere C1000 heeft het wel. Staat dan bij de bakspullen.
En andere naam heeft het niet, maar als je ernaar vraagt weten ze het vaak beter als je om geconfijte groen, rood en gele vruchtjes vraagt.

6

Ik heb het gezien bij de Makro. Moet je natuurlijk wel een pasje hebben. Ook heb ik het wel eens gezien op de markt: In dit geval A'dam Noord.

groetjes, Ageeth

7

Het wordt hier ook wel Franse vruchtjes genoemd, misschien dat dat helpt?

groetjes,
Sheba

8

Ik ken het probleem, heb me er ongans naar gezocht!!!! Maar haal het tegenwoordig bij de notenkraam op onze markt, die hebben het altijd. En de Jumbo heeft het soms in een potje.
Verder, maar daar heb jij niet veel aan, Duitsland. Kost het niks per pakje, maar ja, dan moet je bij de grens wonen of door iemand mee laten nemen ofzo..

9

Bij een notenbar.

groetjes van Ann

10

hier ligt het bij de MCD 100gr 1 euro

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

11

Bij mij in Groningen in vrijwel alle AH;s bij de bakspullen. Ik eet ze het liefst puur :P