Onderwerp: mijn 1e cookies-on-a-stick
Mij allereerste koekjes met fondant en op een stokje
bedankt voor het kijken!!!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn 1e cookies-on-a-stick
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mij allereerste koekjes met fondant en op een stokje
bedankt voor het kijken!!!
Heeej wat grappig, onze jongste wordt drie over twee weken en ik was van plan ook hartjes op een stokje te maken!! Ze zijn lieeeefff!!!!
groetjes,
Dorieke
WAt een schatjes! Stuk voor stuk.
Vraagje : Heb je ze ingepakt met die zakjes uit de webshop?
nee, dit zijn zakjes waar kaarthobbisten hun kaarten in doen, 100st voor 2 euro of zo. De bovenste koekejes 12 cm en die passen er net in, de andere zijn 8 a 9 cm en kunnen er makkelijk in.
nee, dit zijn zakjes waar kaarthobbisten hun kaarten in doen, 100st voor 2 euro of zo. De bovenste koekejes 12 cm en die passen er net in, de andere zijn 8 a 9 cm en kunnen er makkelijk in.
ooo, das ook een goed idee!! Je koekjes zijn super!
WAt een goed idee je moet er maar op komen !
Leuk zeg, ze zien er echt super uit!
wauw, heel mooi gedaan
Aah dit vind ik echt lief ! Waar heb je trouwens die lolli stokjes gekocht ?
Erg mooi gedaan.
Ze zijn leuk!
leeeuk!!!!
Die zien er leuk uit! Mooi gedaan hoor!
Mooi gedaan & leuk zo'n koekje op een stokje!
leuk!!!die zakjes gebruik ik ook altijd,super handig en goedkoop!!
goetjes danielle
Waar kan je dit soort zakjes kopen dan? Ziet er leuk uit zo ingepakt!
maaike schreef:nee, dit zijn zakjes waar kaarthobbisten hun kaarten in doen, 100st voor 2 euro of zo. De bovenste koekejes 12 cm en die passen er net in, de andere zijn 8 a 9 cm en kunnen er makkelijk in.
Waar kan je dit soort zakjes kopen dan? Ziet er leuk uit zo ingepakt!
ik koop ze op de markt bij de hobbystand, maar in een hobbywinkel kan je ze ook wel kopen denk ik.
Erg leuk, en ingepakt ook superlief. Kan ook voor valentijn.
Smaken ze ook een beetje met fondant erop?
Hoe heb je de fondant eigenlijk erop geplakt, met water of jam of iets anders??
erg schattig gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn 1e cookies-on-a-stick