1

Onderwerp: Make-up taart zelfde wijze als stapeltaart?

Hi All,

Ik vraag me af hoe ik de make-up taart op moet bouwen.
Moet dit net zoals een stapeltaart? Dus met een kartonnetje en dowels in de onderste taart of kan ik het "tasje" gewoon bovenop de andere taart zetten?

Ik ben dan bang dat de taart in elkaar stort, maar ik vraag me af hoe mooi het wordt als je het wel doet...

En...

Ik heb het hier eerder voorbij zien komen, maar kan het niet meer vinden. Wat is het makkelijkst om te doen. De tas horizontaal vullen (dus zoals hij uit de oven komt), of verticaal vullen (zoals hij op de andere taart komt te staan).

Tips anyone?

Ik hoor het graag..

Groetjes,
Mabel

Klik hier voor mijn album: Cake Dream

2

Re: Make-up taart zelfde wijze als stapeltaart?

ik lees met je mee

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

Nou chanttie, denk dat we het nooit zullen weten ;-)

Klik hier voor mijn album: Cake Dream

Bedoel je een taart met een vrij grote tas erop?
Die zou ik wel stutten, voor de zekerheid. En dan een kartonnetje kleiner dan de tas knippen zodat je het karton niet ziet.

5

Absoluut stutten en een kartonnetje eronder!
Doe ik al met war zwaardere boetseerwerkjes omdat die anders ook in de taart zakken.

Succes!
Groetjes, Jose

Ik heb ook eens een make up tas taartje gemaakt en gewoon boven op de onderste taart gezet,alleen een rietje erin gestoken om het recht te houden!!!!Verder niks!!

7

Het hangt er inderdaad vanaf hoe groot en cq zwaar de tas is..anders geen risico's nemen en dus even stutten met kartonnentje..weet je het zeker en voorkom je ergenissen.

8

Ik heb een keer alleen een makeup-tas gemaakt en die heb ik "verticaal" zoals jij het noemt gevuld met 4 dunne lagen vulling. Ik was bang dat alles omlaag zou zakken als ik het "horizontaal zou doen". Aangezien we de taart ook van boven naar beneden hebben aangesneden, kreeg je een mooi stukje met 4 laagjes.