1

Onderwerp: 3 lagen vulling

ok, mijn idee was bb room, en dan met mandarijntjes. maar leg ik die mandarijntjes daar dan op? en word dat niet te nat??? of moet ik nog iets doen?
heb hier ook nog aardbeien jam, en kletskoppen? zou daar ook iets mee kunnen??

2 Laatst bewerkt door saskiahuisman (21-01-2009 16:33)

Re: 3 lagen vulling

Hoi,

Het wordt niet te nat want het is juist lekker als het vocht in je kapsel (biscuitdeeg?) trekt. Kletskoppen kun je vermalen met een vijzel (als je die hebt) en dan erover heen strooien.
Jam is altijd lekker.
Wel om denken dat je dan nog een dijkje botercreme gebruikt als je je taart bekleedt met marsepein. Want marsepein mag niet in aanraking komen met het vocht uit de bbroom. Dat geldt dus ook voor het vocht van de mandarijntjes.
Ga je de taart ook nog laten zien?

P.s: je kunt ook het vocht van de mandarijntjes gebruiken voor het aanmaken van je bbroom. Is ook lekker!

3

dat is een goed idee! dat ga ik doen, met het vocht uit het blikje.
maar moet ik de mandarijntjes dan gewoon over de bbroom leggen en daarop kan dan gewoon het volgende laag biscuit?

wat betrefd de kruimels kletskoppen, volgens mij is dat niet zo`n lekkere combinatie met room en mandarijn.

ik zal hem zeker showen, als die niet te lelijk word

4

hij is klaar, gevuld met room en mandarijntjes. en een laag jam en nog een laag room en mandarijntjes. hijwas heel hoog en had er denkk ik zelfs wel 4 lagen van kunnen maken.

http://img150.imageshack.us/img150/1661/dsc02301zj0.jpg

5

ziet er mooi en lekker uit!! zet em bij de taartenparade

6

heb ik al gedaan

op naar de volgende gelegenheid om een taart te maken

eerst deze nog opeten

Hoi,

Hij is erg leuk geworden en wat ie ook lekker??

8

Heel mooi zeg, en lekkere vullingen !

Groetjes, Conny