1 Laatst bewerkt door svin (20-01-2009 22:22)

Onderwerp: mijn eerste taart op de taartenparade

Hallo allemaal, i
Ben al lang bezig met taarten, maar echt alleen voor de verjaardagen van de kids en speciale dingen,  ik lees pas een half jaar mee en leer veel van wat jullie schrijven. Jullie hebben altijd zulke mooie taarten dat ik die van mij er eigenlijk niet op durfde te zetten. Maar vooruit want dankzij jullie ben ik wel gegroeid in het taarten bakken en het krijgen van handigheidjes.
Deze taarten heb ik voor onze tweeling gemaakt die 4 jaar werd, daarvoor  had ik voor onze dochter die 10 werd nog een strikkentaart gemaakt, of ik die ero ga zetten weet ik nog niet want de fondant zit niet mooi over de taart, en bij de strik zie je de icing etc.
Ofwel nog een hoop te leren, en ach een dag niet op het forum geweest is is een dag niet geleefd ( heb het zwaar te pakken en eigenlijk kan dat niet met 5 kk en 4 dagen werk, en het forum laat mij dan toch weer te laat naar bed gaan, maar ach is zo leuk). Maar hier komen de taarten dan van Ernie en Koekjesmonster. Bij koekjesmonster is mijn knoflookpers aardig uit zijn vorm gemaakt, en helaas had ik het wat verkeerd gedaan, maar gelukkig haalde Karim wel koekjemonster eruit.
http://i41.tinypic.com/2qvb2bl_th.jpg

http://i39.tinypic.com/t69smh.jpg

2

Re: mijn eerste taart op de taartenparade

Sorry, ben dus echt computerleek, ik doe toch iets fout maar kan het niet vinden, heb de img ervoor en erna gezet, maar het lukt niet

3

Je moet dit [ haakje gebruiken.

4

Ik zie 2 Ernie's in bad :D, maar ze zijn leuk hoor!!

5

Fijn, bedankt  nu even goed zoeken naar het juiste haakje, maar de koekjestaart is me wel gelukt,

6

Ik vind ze leuk hoor!

Veel liefs Rafaëla

7

Ziet er heel leuk uit :thumb: !

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

8

Koekiemonster is ook leuk!

9 Laatst bewerkt door Elly67 (20-01-2009 23:17)

Leuke taarten hoor. Verslavend h

Groetjes, Elly

10

Wat mooi zeg !!!

Groetjes, Conny

11

De foto's zijn veel te groot om te bekijken! Je moet ze even resizen denk ik :)

12

Zien er leuk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

13

Leuke taarten zijn het geworden. Koekiemonster met de knoflookpers, vindingrijk!!!

BerberLicious

14

mooie taarten :thumb:

15

Van harte gefeliciteerd met je eerste taart in de parade,leuk gedaan zeg!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

16

Mooie taarten....:thumb:
Meid zet je taart op het forum, want van iedere taart kun je alleen maar van leren en wij ook....;)

17

Hey! ik vind ze heel erg leuk! Jammer dat die met koekiemonster zo groot is (de foto) want nu kan ik het niet goed zien.
Ernie ziet er ook erg goed uit. Ik zou gewoon alles posten als ik jouw was. Eigenlijk vind ik die van een beginneling het meets interessant om naar te kijken!
groetjes