Onderwerp: mijn eerste taart op de taartenparade
Hallo allemaal, i
Ben al lang bezig met taarten, maar echt alleen voor de verjaardagen van de kids en speciale dingen, ik lees pas een half jaar mee en leer veel van wat jullie schrijven. Jullie hebben altijd zulke mooie taarten dat ik die van mij er eigenlijk niet op durfde te zetten. Maar vooruit want dankzij jullie ben ik wel gegroeid in het taarten bakken en het krijgen van handigheidjes.
Deze taarten heb ik voor onze tweeling gemaakt die 4 jaar werd, daarvoor had ik voor onze dochter die 10 werd nog een strikkentaart gemaakt, of ik die ero ga zetten weet ik nog niet want de fondant zit niet mooi over de taart, en bij de strik zie je de icing etc.
Ofwel nog een hoop te leren, en ach een dag niet op het forum geweest is is een dag niet geleefd ( heb het zwaar te pakken en eigenlijk kan dat niet met 5 kk en 4 dagen werk, en het forum laat mij dan toch weer te laat naar bed gaan, maar ach is zo leuk). Maar hier komen de taarten dan van Ernie en Koekjesmonster. Bij koekjesmonster is mijn knoflookpers aardig uit zijn vorm gemaakt, en helaas had ik het wat verkeerd gedaan, maar gelukkig haalde Karim wel koekjemonster eruit.

, maar ze zijn leuk hoor!!
!