Re: Leuke goedkope manier om je cc te verpakken.
wat een supergoed idee zeg!!
ik ga er ook eens mee aan de slag.
bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Leuke goedkope manier om je cc te verpakken.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een supergoed idee zeg!!
ik ga er ook eens mee aan de slag.
bedankt!
wil je nog een ander doosje moet je hier beetje onderaan het project bekijken, wel wat meer papier nodig maar ook heel erg leuk !
wil je nog een ander doosje moet je hier beetje onderaan het project bekijken, wel wat meer papier nodig maar ook heel erg leuk !
die is ook leuk!
geweldig idee!!!!
How to, tenminste, zo ken ik hem http://www.origami-kids.com/papierenvli … rigami.php
Hij is leuk Jo
De gene die dit voor mij weet te ontcijferen is een Genie!!!
Hier een stukje tekst van de site:
---------------------------------------------------------------------------------------
Uw workspace is net zo belangrijk als het papier dat u kiest. Met het oog op de verwezenlijking van de vouwen sterkste en meest accurate vouwen mogelijk (cruciaal voor het succes van het model) is het zeer belangrijk dat u een harde, vlakke ondergrond beschikbaar te werken. Maak uw kreukt zelfs nog sterker door het draaien van een liniaal of potlood langs elke rand als een u werkt.
---------------------------------------------------------------------------------------
schiet mij maar lek
Wat een l
dit maakten wij vroeger ook!
als je er nog eentje iets groter maakt heb je ook een dekseltje, maar ik weet niet of je dan nog veel bovenop je cc kan doen..
ik heb ook ergens een patroon voor een mooi sterdoosje, zal ik ook eens zoeken
ik zie dat in het youtube filmpje er ook geknipt wordt; in het eerste voorbeeld is dat zelfs niet nodig
Hai Bommeltje,
Volgens mij bedoelen ze dat het belangrijk is welke werkplek je zoekt. Dit omdat je met een stevige achtergrond betere lijnen kan vouwen. Deze lijnen kan je het beste maken met een liniaal. Dan worden ze het scherpst.
Groetjes Nicole
hihi heb er net eentje gemaakt en het is echt super en super vlug! Dus kan ik alvast in het voren gaan vouwen voor de traktatie als mijn zoontje 4 jaar wordt!
Maarree..hoe doe je dat dan met inpakpapier?
een superrrrrr tip! het is opgeslagen bij mijn favorieten.
hihi heb er net eentje gemaakt en het is echt super en super vlug! Dus kan ik alvast in het voren gaan vouwen voor de traktatie als mijn zoontje 4 jaar wordt!
Maarree..hoe doe je dat dan met inpakpapier?
Ik had je net terug gemaild maar hier voor de rest ook een uitleg
Je gaat het inpakpapier mee vouwen met het gewone papier. Dus is stevig.
Je knipt een evengroot inpakpapier uit. Vouwt het net zo als het doosje. Legt het op elkaar, de print van het inpakpapier onderop en gaat ze samen vouwen.
Super! heb het vandaag gevouwen en afmeting 21 bij 21 cm is prima voor een cc-tje. (dan heb je zelfs nog ruimte over, dus ga van de week nog 20 bij 20 of 19 bij 19 proberen)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Leuke goedkope manier om je cc te verpakken.