Onderwerp: SPOED vraagje (sorry) grootte bakblik
Hoi,
Past een bakblik van 35 centimeter in de gemiddelde oven?
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SPOED vraagje (sorry) grootte bakblik
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Past een bakblik van 35 centimeter in de gemiddelde oven?
Alvast bedankt!
Bij mij dus niet. Had al bijna een set van 3 bakblikken gekocht om een stapeltaart te maken, maar ik kwam er net op tijd achter dat ik waarschijnlijk ruimte heb voor hooguit 30cm.
Bij mij wel, en ik heb geen extra grootte. Bij mij kan er 1 in van 38 cm.
Even je oven opmeten?
Opmeten ga ik zowieso doen, maar ik zit nu op mijn werk en wil het toch weten..
Goede werknemer ben ik he .
Even op google je oven opzoek en je weet de maten
Ik heb niet zo een grote oven en soms is dat wel balen hoor!
Dat kan niet want op mijn oven staat het typenummer niet. Het merk wel maar hij is zo oud dat ik het plaatje niet meer op de site kan vinden.
Nu ik dit zo typ kan ik niet geloven dat er geen typenummer opstaat. Ik ga hem straks eens even van de muur af trekken.
In mijn oven past een rechthoek van 40 cm lang. Maar geen vierkant van 40 x 40 cm. Ik heb ook eentje van normale grootte.
het ligt er maar aan wat voor oven je hebt. Ik heb zo'n oven-magnetron in 1 met hete lucht, en daar zitten de knoppen aan de zijkant en daardoor kan ik niet eens een bakblik van 40cm kwijt...
Bij mij past het zonder problemen en ik dacht altijd dat ik een normale oven heb, maar daar ben ik later toch aan gaan twijfelen
Ik heb zo'n ding met een gasfornuis erbovenop, nog een erfenisje van mijn tijd toen ik nog op gas kookte. Het gas gebruik ik nu allang niet meer maar de oven is nog uitstekend bruikbaar, ook al is het een ouwetje.
Ik heb er trouwens net een rolmaat ingestoken en een bakblik van 35 bij 35 past zelfs nog makkelijk! Ik ben helemaal blij .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » SPOED vraagje (sorry) grootte bakblik