1

Onderwerp: effe voorstellen

Hallo allemaal, ik zal mij even voorstellen zoals al vele dat voor mij al gedaan hebben. Ik ben Young-Ae, kan nog niet zo goed overweg met computers e. taaren bakken. Dit laatste hoop ik snel te leren en mischien wel met jullie hulp.
Ik ben 35 en half jaar en ben getrouwd, heb 4 kids en werk partime in de zorg.
nu ik zo de side bekeken heb weet ik zeker dat ik dit ook wil kunnen. Vandaag ga ik al naar een workshop toe om de basis te leren. en dan thuis verder freubelen. Trouwens, ik moet wel want, a.s zondag is mijn dochter jarig en dan wil ik wel met iets orgineel komen.
even iets anders, gisteren had ik hier ook al iets in getikt, maarruh, ik kan het niet meer terug vinden, weer iets fout gedaan??

Groeten van uit Dordrecht, Young-Ae

2

Re: effe voorstellen

Welkom op dit super gezellige en leerzame forum... :)
Veel plezier om voor je dochter iets moois te maken!! ;)

3

Welkom :)

En neem gerust een kijkje op mijn site

4 Laatst bewerkt door jolanda71 (21-01-2009 08:07)

Welkom op dit te gekke forum.

Is dat een stukje over verbranden van je biscuit? Hoe heet heb je je oven staan? En waar in de oven heb jij je biscuit staan? Heb je een hetelucht oven?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Hoi Jolanda
Het gaat inderdaad over het verbranden van de bescuit.
De oven (hetelucht) stond op 180 graden en op 40 minuten. Dit stond allemaal in het recept.
Onderetussen na ongeveer 4 mislukte taarten gaat het wat beter. Ik heb de tijden en de graden naar beneden gedaan. De taar staat niet in het midden maar, iets er onder. de taarten gaan nu goed.
Dus aldoende leert men.

6

Ja ik heb mijn hetelucht dus ook niet op 180 maar op 160 graden. Gelukkig gaat het nu goed.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Welkom en veel plezier op dit forum!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

8

Welkom op het forum! Veel plezier hier :Y

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

9

WELKOM!!! Ik ben zoals je hebt gelezen ook een nieuweling en heb sinds kort deze site ontdekt. Ben er nu al verslaafd aan!!! :lol: Veel plezier met bakken/decoreren enz.

Ben nieuw in de taartwereld en ben erg nieuwsgierig naar alles op dat gebied.

10

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

11

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy045037764D31.gif