1

Onderwerp: efteling draak met schat

ppffffff....jullie moeten me helpen hoor!
Ik kreeg gisteren een mailtje met de vraag of ik een taart kan maken met een grote draak erop die een schat bewaakt ala de efteling :s

Ik heb gevraagd aan hoe en wat ze dacht en ze mailde me een echte efteling draak op een schat.

Ze zag zelf al dat die erg gedetaileerd is en mailde me ook een plaatje van en draakje van annette/wietske dat zoiets ook leuk is met een schat ervoor.

Ik vraag me echt af of ik het wel kan, mijn eerste idee was de draak die Wendy nu in de dagworkshops doet, nou heb ik die workshop niet gedaan maar dat gaat me thuis

2

Re: efteling draak met schat

In het boek magical cakes van Debby Brown staat wel een hele leuke draak..volgens mij moet die te doen zijn. lijkt erg op de draak die ook gedaan is bij taart en trends.

3 Laatst bewerkt door jolanda71 (20-01-2009 19:09)

En dat dacht ik dus ook. Ik ben gewoon begonnen en het is een mega gave draak geworden. Al zeg ik het zelf. As vrijdag komt hij op de taart.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=43117 Hier zie je hem.. Nog niet helemaal af.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4 Laatst bewerkt door evamaria (20-01-2009 21:33)

hee :)

in enchanted cakes for children van debby brown staat ook een draak die een schat bewaakt.. erg leuk en koddig

wat je ook kan doen is deze:
edit: erg groot plaatje, dus hier is de link:
www.animaatjes.nl/kleurplaten/efteling/
het plaatje is van de efteling zelf, ze hebben tegenwoordig een cartoonserie van de sprookjesbos figuren... en dan puzzelen :)

succes!