Onderwerp: En nog een...
Ook ik ben nieuw op het forum. Nouja, ik kom hier al een tijdje maar heb me gisteren ook maar eens aangemeld.
Iets over mezelf..ik ben 25 jaar..sinds september woonachtig in Utrecht samen met mijn vriend, en sinds dezelfde tijd fulltime aan het werk als psycholoog.
Koken en bakken was altijd al een hobby, maar 'echte' taarten bakken was nooit in me op gekomen totdat ik op deze site terecht kwam..ik heb meteen wat spullen besteld om aan de slag te gaan. De eerste taart lukte verrassend goed, en dit weekend heb ik zelfs een klein meesterwerk gefabriceerd haha.. nouja..dat vond ik zelf maar als ik jullie taarten zie stelt het niks voor.
Na mijn eerste project heb ik mijn zus, die komende zomer gaat trouwen, beloofd voor de bruidstaart te zorgen. Hmm ja..dat wordt nog even oefenen dus. Fijn dat ik hier wat inspiratie op kan doen! En wat kan leren natuurlijk.
Heeft iemand misschien een tip voor een leuke workshop hier in de omgeving? Dat lijkt me goed om mee te beginnen.
Nouja, fijn dat ik hier af en toe kan rondkijken voor nuttige tips etc..gaat me zeker helpen!