Re: Pfffff, dat was weer een bevalling...........uuuhh bruidstaart
Erg mooi gemaakt!!Mooi geboetseerd!!
Vulling klinkt heerlijk!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pfffff, dat was weer een bevalling...........uuuhh bruidstaart
Erg mooi gemaakt!!Mooi geboetseerd!!
Vulling klinkt heerlijk!!
Hij is echt supermooi !!!
Prachtige taart geworden.
Ondanks de vele frutsels oogt hij toch rustig. Waarschijnlijk door de rustige kleuren.
Erg goed gedaan.
Ik vind m echt mooi, mooi bruidspaar, mooie meisjes en mooie bloemen 
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. En terwijl ik nog steeds onzeker blijf over de poppetjes krijg ik zojuist dit mailtje:
Hoi Jolanda,
Het was een succes, gisteren. Iedereen vond de taart geweldig. Wat had je de poppetjes mooi gemaakt! Je krijgt namens het hotel ook een compliment.We vonden hem niet alleen mooi, maar ook erg lekker....... Nogmaals heel erg bedankt voor de prachtige, lekkere taart.
En dat maakt mij weer helemaal blij!
Nou die bevalling heb je wel heel erg mooi gemaakt 
Mooie taartenstop heb jij 
Moet je vaker doen als er dan zulke mooie bruidstaarten uit komen!
Ik vind je poppetjes juist harstikke mooi hoor, ik kan het je niet na doen.
Geweldige taart! Jij moet vaker een taartstop houden, ben erg blij met wat je dan post 
Hij is weer helemaal top!!! Erg leuk gemaakt en je gom ziet er prima uit, hoor!!! Mannetjes zijn sowieso lastig! hahahaha 
Meid..hij is echt prachtig!!! 
nou, ik vind het echt een dotje, kan zo in een boekje geplaatst worden 
Heel mooie persoonlijke bruidstaart!! Mooi geboetseerd!!
Nou moest toch wel even lachen om je verhaal hoor, het begint leuk maar werd inderdaad wel een behoorlijk bevalling
maar het resultaat is er wel hoor, vind je geboetseerde gom super geworden hoor, de bruids en de meisjes heel schattig en de taart toch niet t
Een erg mooie taart! En de vulling klinkt inderdaad erg goed, ik zet hem op mijn lijstje voor de bruidstaart van mijn broer 
Wat een schitterende taart en idd heel persoonlijk en zo te zien lijken ze mij toch ook heel strak......je hebt het heel goed voor elkaar hoor!!!!
Wat een leuke en mooie bruidstaart,top gedaan.
SUPERGAAF...:thumb:
Ik vind het hele mooie poppetjes.....
Wow Jolanda,
Wat een karwei zeg! Wat een wensen en wat heb je die knap weten te verwerken! Echt heel mooi meid!
mooi gemaakt
en die man ziet er niet uit als 80 hoor
rianne
Heel mooi gedaan, doe het je niet na zo,n bevalling hahaha
Hij is moooi Jolanda!! En je hebt er heel wat boetseer uurtjes opzitten volgens mij! Ze zien er allemaal top uit!
ik vind m erg mooi
heel erg mooie kleuren ook!
mooi zeg!!!!
Hij mag er weer wezen en nu lekker genieten van je weekendje weg en volgende week zie ik je wel in mijn hokkie, met camera ben ik bang!?!?!
en wat een mooie baby, uuueem,. taart.

Dat is het zuchten en steunen weer waard geweest. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pfffff, dat was weer een bevalling...........uuuhh bruidstaart