Onderwerp: Mijn eerste ,mindere tweede en gelijk een grote derde
Gelijk 3 achter elkaar.
Mijn hoofd is alleen maar met taarten maken bezig elke keer van alles inslaan en de keuken ...poehh ...echt alsof er een bom ontploft is!die ziet er niet uit als ik bezig ben .
De eerste was voor familie die 12,5 jaar getrouwd waren ze vonden hem helemaal geweldig alleen de strik was niet helemaal goed gelukt de bovenste( middelste) strik was te klein dus heb ik hem wat opgevuld en in de auto brak er een lus af ter plekker nog een beetje gerepareerd
De tweede was zondag ochtend gemaakt en s'avonds aangesneden dus de lussen waren nog niet hard
Ik vond hem er niet mooi uitzien door de poedersuiker waas dus dacht met een nat kwastje het wel weg te halen niet dus ..het water droogt dus niet op ...iemand nog tips? hoe je hem mooi laat glanzen achteraf.
Gebruik nu crisco met een plastic zeiltje gaat beter,maar toch ziet mijn fondant er wat droog uit zie soms bij andere echt mooie glanzende decoraties.
En de derde was voor een speciaal feestje ...was een heel karwei 25cm hoog met 5 lagen moeten vullen maar voor de derde toch aardig gelukt en lekker dat hij was!!echt een calorieen bom!!
Foto's zijn niet heel duidelijk .
Wat vinden jullie ervan?

Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

mooi hoor. de zwarte is ook mijn favoriet, maar ik ben gek op alles wat zwart is
verer vind ik dat taarten met marsepein al sneller glanzen dan taarten met fondant. er bestaat ook wel glansspray om over de taarten te sprayen...