Onderwerp: Mijn eerste taarten
Ik hoop dat het goed gaat met die foto's plaatsen, heb het nooit eerder gedaan vandaar.
De eerste taart heb ik in een opwelling gemaakt en als ik iets wil doen wil ik ook meteen beginnen dus de marsepein had ik zelf gemaakt en verder allerlei dingetjes uit geprobeert op de taart

De 2e taart was een probeersel met kant en klare marsepein, want de eigengemaakte was niet super van smaak De smurf was niet super omdat het met die zwarte lijntjes niet echt wou, maar goed voor een 2e taart was ik wel tevreden.

Bij de 3e taart ben ik een aantal dagen van te voren al begonnen met de cars figuurtjes te maken. Het is een klein taartje dus dan kan je wel nagaan hoe een gepriegel die figuurtjes waren, maar goed de kids vonden ze leuk en wouden er zoveel mogelijk op de taart 

De 4e taart isgemaakt naar het idee van het spel little big planet voor de playstation, dat is een spel waar de kids helemaal dol op zijn. Ik kreeg het niet voor elkaar om hem mooi te bekleden vandaar dat ik maar vakjes gemaakt heb.

De 5e was voor de juffen op school, mijn eerste strik. Nu ging ook eindelijk het bekleden redelijk goed, op 1 heel klein scheurtje na 

De 6e was voor de kinderen op school. Een erg grote taart dus waardoor het bekleden dus weer totaal niet ging maar toch ben ik wel tevreden, vooral mijn geboetseerde astronaut;)