1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (19-01-2009 17:10)

Onderwerp: tja, en dan heb je een opdracht aangenomen....

en dan komen ze vandaag of er roze orchide

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: tja, en dan heb je een opdracht aangenomen....

Wat jammer dat Nicole niet in de buurt woon. Kan je geen echte gebruiken? Ik heb zelf van Lindy de uitstekers met de veiner, maar nog niet mee gewerkt. Succes!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

3

Ik vind ze mooi, zou het zelf niet kunnen!

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
kijkje in ons fotoalbum:  http://tiptoptaartje.mijnalbums.nl/

4

Ik vind ze zo slecht nog niet voor een eerste keer hoor!
Ik heb wel een orchidee in een boekje staan, als je het patroontje wil kan ik hem scannen en naar je mailen hoor.

5

Ik vind ze er heel mooi uitzien, en kan me helemaal voorstellen dat de klant er heel tevreden mee is. Ik kan je alleen drie kleine verbeterppuntjes geven, geleerd op m'n bloemencursus: Als je flowerpaste gebruikt kun je de blaadjes NOG wat dunner uitrollen, bij bloemen kun je iets subtieler kleuren als je poeder gebruikt ( "verdunnen" met maizena) en met een gedroogd maisblad kun je heel mooi net-echte adertjes in je bloemblaadjes maken. Maar nogmaals, ik doe het je nog niet na hoor!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

nou, ik vind dat je hier al  trots op mag zijn hoor, ik kan me helemaal voorstellen dat zij ze helemaal geweldig vind!!!
mooi gedaan!

7

FRsonja schreef:

Ik vind ze zo slecht nog niet voor een eerste keer hoor!
Ik heb wel een orchidee in een boekje staan, als je het patroontje wil kan ik hem scannen en naar je mailen hoor.

ik mail je ff ;) thanks

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8 Laatst bewerkt door kwebbeltje (19-01-2009 17:51)

Adrienne schreef:

Ik vind ze er heel mooi uitzien, en kan me helemaal voorstellen dat de klant er heel tevreden mee is. Ik kan je alleen drie kleine verbeterppuntjes geven, geleerd op m'n bloemencursus: Als je flowerpaste gebruikt kun je de blaadjes NOG wat dunner uitrollen, bij bloemen kun je iets subtieler kleuren als je poeder gebruikt ( "verdunnen" met maizena) en met een gedroogd maisblad kun je heel mooi net-echte adertjes in je bloemblaadjes maken. Maar nogmaals, ik doe het je nog niet na hoor!

dank je wel voor de tips, morgen ff op zoek naar een maisblad ;) ik heb ook veel nepplanten in huis, ff kijken of daar wat tussen zit...flowerpaste had ik gebruikt. dat werkt idd wel prettig maar toen ik ze dunner had scheurde het een beetje. en ik had natuurlijk geen geduld om dat te laten drogen ;)

9

kwebbeltje schreef:

en ik had natuurlijk geen geduld om dat te laten drogen ;)

:D Dat ken ik! :lol: Maar het is echt waar dat als je het even laat inwerken ( in geval je zelf de tylose toevoegt) dat het echt veel elastischer wordt. Met boetseren maakt het niet zoveel uit, maar met uitrollen toch wel :Y Succes!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

ik vind ze erg mooi!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

11

Adrienne schreef:
kwebbeltje schreef:

en ik had natuurlijk geen geduld om dat te laten drogen ;)

:D Dat ken ik! :lol: Maar het is echt waar dat als je het even laat inwerken ( in geval je zelf de tylose toevoegt) dat het echt veel elastischer wordt. Met boetseren maakt het niet zoveel uit, maar met uitrollen toch wel :Y Succes!

ik had flowerpaste 2 van deze website gemaakt. gelijk genoeg gemaakt en de andere helft ingevroren ;)

12

ik vind ze mooi hoor, doe het je zeker niet na!

13

Ziet er toch al netjes uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Nou ze zien er netjes uit hoor, zeker in de ogen van een 'leek'.
En oefening baart kunst ;).

15

Ik vind m er toch al goed uit zien! Nog ff oefenen en hij is perfect ;) :) Lukt je wel!

16

ik vind ze er erg mooi uitzien!!

Groetjes, Dorothea.

17

Ik doe het je niet na, vind ze er mooi uitzien!

18

Ik vindt ze prachtig! Knap hoor.

Groetjes Rineke

19

kan me voorstellen dat je ze nog mooier wil hebben...uitdaging opzich toch. Maar snap ook dat de klant ze nu al mooi genoeg vind!

20

Kom maar een keertje gezellig langs.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

21

Ik vind ze ook netjes hoor, maar ik dacht eerlijk gezegd dat je ze van rolfondant had gemaakt omdat ze dikker lijken dan normaal van flowerpaste; maar misschien is dat door de foto? Vanaf nu elke dag een orchidee maken ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

22

paloma schreef:

Kom maar een keertje gezellig langs.

okee, wanneer??? ik moet ze uiterlijk volgende week woensdag klaar hebben. ik kan alle dagen overdag behalve vrijdag en zaterdag en ik kan ook op woensdag- of donderdag avond. laat maar horen ;)

23

Marianne schreef:

Ik vind ze ook netjes hoor, maar ik dacht eerlijk gezegd dat je ze van rolfondant had gemaakt omdat ze dikker lijken dan normaal van flowerpaste; maar misschien is dat door de foto? Vanaf nu elke dag een orchidee maken ;)

ze zijn ook wel dik hier hoor. ik heb ze gisteravond nog wel dunner gemaakt, ziet er ook nog niet echt florisant uit. zal straks de daglicht foto's erbij plaatsen :O
mijn hoop is gevestigd op Lupe/ Paloma. als zij mij het ff kan laten zien, dan heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

24

Ik vind ze al erg mooi hoor..als je gewoon nog wat meer oefent komt het best voor elkaar...maar ja..ik herken het perfectionisme in je hoor ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

25

zoals beloofd, hier de 2 andere die ik gemaakt heb gisteravond. ik vind zelf de rechter het beste gelukt. wat is jullie mening?
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21328602/351915773.jpg