1 Laatst bewerkt door Marie José (19-01-2009 21:55)

Onderwerp: Met het roosje van D.C.E

Wil je een paar roosjes hebben.......uuuhhhh ......jazeker!!!!
Bedankt hiervoor....en voor de mevrouw die ze tijdens de D.C.E heeft gemaakt dus voor het roosje alle eer aan haar(weet helaas niet haar naam):O inmiddels wel Saskia Dutch decorater .....bedankt voor je mooie roosjes!!!

Gevuld met sinasappel/abrokozencreme,mandarijtjes,tobleronecreme en met mmf en marsepein bekleed!....Met me nieuwe cutters!!!!!!!!!:lol:

http://i43.tinypic.com/16ary3s.jpg

http://i39.tinypic.com/2h564io.jpg

2

Re: Met het roosje van D.C.E

Nou meid die roos heb je mooi gekregen :lol: Ik vind je een oergezellig mens :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Wat een leukerd!

Groetjes Suzanne.

4

WAUW MJ, wat kun jij mooie roosjes maken zeg... :D

hihihi, je taartje is super!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5 Laatst bewerkt door daan69 (19-01-2009 21:09)

Hij is leuk geworden(met gekregen roosje:D)

6

Hey Marie Jose,

Die roosjes waren gemaakt door Saskia (Dutchdecorator).
Je hebt er een mooi taartje meegemaakt :Y

7

Ik vind het een superlief taartje geworden! (En Saskia heeft een mooie roos gespoten ;) )

Vraagje: wat voor afmeting heeft je taartje? Ik heb toevallig in Beek van die hele kleine ronde bakvormpjes gekocht, vind het maatje erg leuk!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Dat is pas samenwerking een zuidhollands roosje op een limburgs taartje  :D :lol:

Maar eh Marie Jose, we houden je er aan hoor!! Gewoon meedoen aan de wedstrijden op 3 oktober bij Taart & Trends. Dit ziet er al veel belovend uit en je kan nog 9 maanden "oefenen" :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

9

Jozien schreef:

Ik vind het een superlief taartje geworden! (En Saskia heeft een mooie roos gespoten ;) )

Vraagje: wat voor afmeting heeft je taartje? Ik heb toevallig in Beek van die hele kleine ronde bakvormpjes gekocht, vind het maatje erg leuk!

Groetjes, Jozien.

Ik heb een rvs voorraadblik gekocht met een diameter van 10 cm.
Ja die D.C.E met al die leuke spulletje ....kwam ook niet uitgekeken....ook bij de tweede kans !!! :lol:

10

ria schreef:

Dat is pas samenwerking een zuidhollands roosje op een limburgs taartje  :D :lol:

Maar eh Marie Jose, we houden je er aan hoor!! Gewoon meedoen aan de wedstrijden op 3 oktober bij Taart & Trends. Dit ziet er al veel belovend uit en je kan nog 9 maanden "oefenen" :)

Jazeker ben ik erbij......:lol:  en doe ook mee....belofte maakt schuld...het staat al genoteerd in de agenda en ik zal jullie in de gaten voor thema's en inschrijvingen!!

We will meet again!! :lol: ;)

11

Haha, daar is dan 1 van de roosjes die ik toch

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Heel mooi roosje hoor, en staat mooi op je taartje

13

jolanda71 schreef:

Nou meid die roos heb je mooi gekregen :lol: Ik vind je een oergezellig mens :lol:

Ditto!
En je taartje is ook kei cute!

Mmm das pas lekker!