Onderwerp: 4 dames in een doosje
Vier mini barbie taartjes gemaakt als voorbeeld voor een kinderworkshop. Samen gefotografeerd in mijn Ikea-fotostudio, dus in een doosje!
Zo bij elkaar vind ik ze zelf toch wel vrolijk geworden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 4 dames in een doosje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vier mini barbie taartjes gemaakt als voorbeeld voor een kinderworkshop. Samen gefotografeerd in mijn Ikea-fotostudio, dus in een doosje!
Zo bij elkaar vind ik ze zelf toch wel vrolijk geworden!
Dat ziet er leuk uit!
En hoe mini is mini nou eigenlijk? Ben nieuwsgierig naar de afmeting van de dames EN van de doos
deze zijn zo leuk !!!
Heel leuk. Zijn het minibarbie's van de zeeman in een ikea bolletje??
leuk zeg , ik mag op het feestje van mij nichtje ook deze barbi's met de kids malen , heb barbies en bolletjes , maar wou ze van cake maken en niet vullen , dan is het wat steviger denk ik ivm de leeftijd kids (5 en 6 jaar ) of zijn de ikea bollen dan te laag`=
wat een leukerds zeg heb zelf ook een keer een mini gemaakt met mijn nichtje van 6
Wat leuk, en leuk om hiermee een workshop te doen. Ze zien er heel erg leuk uit, dus veel plezier als het zover is.
Mooie dames!
Heel leuk gemaakt, zie er idd gezellig uit zo.
Het zijn de mini barbies van de zeeman, die blijken perfect te passen in de mini wonder mold van Wilton. (het zijn dus geen ikea bolletjes)
Wie weet waar je zulk soort popjes nog kunt kopen? Bij ons was het toen een aanbieding... en ik heb er dus maar 10 meegenomen...
Leuk gedaan Lieselotte. Ik zal wel eens kijken bij onze Zeeman, hoeveel heb je er nog nodig?
Groetjes,
Gosia
Leuk gedaan Lieselotte. Ik zal wel eens kijken bij onze Zeeman, hoeveel heb je er nog nodig?
Groetjes,
Gosia
o ik weet niet... stuk of 10 a 20? Alvast bedankt!
Ooow wat enig.
Wat leuk! Ze hebben echt allemaal heel verschillende rokken, super
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 4 dames in een doosje