Onderwerp: Workshop Lindy Smith
Deze taart hebben we gemaakt bij het Suikeratelier in Beek. Daar gaf Lindy Smith een workshop Wonky Style Cake. hij is echt geweldig geworden.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Workshop Lindy Smith
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart hebben we gemaakt bij het Suikeratelier in Beek. Daar gaf Lindy Smith een workshop Wonky Style Cake. hij is echt geweldig geworden.

Je moet dit [img]ervoor doen en dit[/img] erachter.
Leuke taart!
Bedankt voor het posten van de foto.
Het lukt me niet zo goed.
Dit is mijn 3e echte taart! Ik dacht ik ga het gewoon proberen. Lindy deed het heel leuk. Veel gelachen. En de techniek weten we nu gelukkig. Gaat toch best veel tijd in zitten.
Knap hoor! Het lijkt alsof ie ieder moment kan gaan glijden!
alleen nog [img] ervoor zetten en je kan je taart showen
Je moet de eerste tag nog voor je foto zetten, anders is je foto niet zichtbaar ! Hij is wel leuk geworden, Lindy viel echt supergoed mee. Ik moet de mijne nog afwerken 
Ja, hij staat niet echt in het midden. Maar we weten nu hoe het moet. Dus oefenen maar.
Knap hoor! Het lijkt alsof ie ieder moment kan gaan glijden!
Hij staat heel stevig hoor ! Ik heb op de terugweg naar huis (ca. 50 min rijden) een paar keer flink moeten stoppen voor kl...chauffeurs en het enige effect waren een paar extra vingerafdrukken in de fondant omdat ik in paniek de taart wilde tegenhouden.
o wat leuk geworden!!!!!!!!!!!!!
leuk geworden!!!!
Ik zie niks 
Dit is gek: lijkt wel een soort spin-off van het topic van Chanttie... hoe kan dat nou? 
Omdat Jozien en ik tegelijk aan het modden waren 
Leuk gedaan.
Oh die is gaaf, zijn het nou drie taarten of twee op een onderplaat of zo?
(heb m'n bril niet op!!!!!!)
Ziet er goed uit!
Echt super gaaf hoor!!!
JAAAAA.......MOOOOOOOOOOIIII!!!!!
moet die van mij nog afmaken 
Hij is mooi!!
Hey Chantal,
Die is mooi geworden!! Ik heb gisterenavond de mijne afgewerkt en zal straks de foto posten!
Leuk je te leren kennen (opnieuw
)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Workshop Lindy Smith