Re: THE MUPPETS the have BRONS (Dutch Cake Event)
Ik heb de foto's even voor je verkleind
Even de tekst 'Grote' uit je link verwijderd, nu staat de standaard maat foto er.
Hij was echt h
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » THE MUPPETS the have BRONS (Dutch Cake Event)
Even de tekst 'Grote' uit je link verwijderd, nu staat de standaard maat foto er.
Hij was echt h
Hij is echt superleuk! Die met die trommels is helemaal hilarisch!
Bommeltje schreef:Ik kan helaas je fotos niet bekijken.. ze zijn veels te groot
Kun je ze aan de hand van het eerste topic in deze rubriek verkleinen? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=42147
Ik wil je muppets zoooooo graag bewonderen
o bommeltje ik ga het proberen hoor, maar ik ben er niet zo erg goed in, maar ik krijg zo visite, kan je ze wel bekijken in de link onder mijn handtekening?? En anders probeer ik het morgen even hoor, want ik zou het leuk vinden als jij ze ook kan bekijken, ga het morgen gelijk proberen !!!
Het is nu gelukt hoor...
Hij is schitterend!!!!! een wel verdiende prijs!
ik kan me voorstellen dat jij nog een week loopt na te glunderen 
Och meid wat goed, en dan ben je nog maar vier maanden bezig. Dat wordt wat als je een jaar bezig bent!!!
JAHAAAA....was een super leuke taart!!! Proficiat met je verdiende prijs!!
SUPERGOED JOH!
Gefeliciteerd met je prijs. Het ziet er idd goed uit hoor!

Was ook nieuwsgierig naar deze foto!
Super super supergoed gelukt!!!! Echt te gek, joh!
Je hebt de karakters inderdaad heel erg goed getroffen!
Gefeliciteerd met je prijs!
Mijn vriend is ook helemaal onder de indruk! hij zei: daar zullen heel wat uren werk in gezeten hebben! Fijn h
Gefeliciteerd! Hij is ook werkelijk echt super gaaf!
Nou, ik weet niet hoe de andere taarten eruit zagen, maar ik vind deze echt absoluut prijzenswaardig!!!!!! Jeeminee, pas vier maanden bezig met je taarten, oeps, meiden, eat your heart out... Geweldig meid, h
wat ben ik blij met je derde plaats! ik vond jouw taart echt super, maar had niet gezien dat je iets gewonnen had.
proficiat met je brons!! Ze zagen er geweldig uit!
Hartstikke goed gedaan!!! 
Die heb je zeker kunstig gemaakt!!
Knap gedaan en van harte gefeliciteerd 
Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe je het een en ander hebt bevestigd......
Prima job! 
Hij was echt h
Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda) www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl
wat ben ik blij met je derde plaats! ik vond jouw taart echt super, maar had niet gezien dat je iets gewonnen had.
Dank je wel!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OKVVG73G.jpg
Was ook nieuwsgierig naar deze foto!Super super supergoed gelukt!!!! Echt te gek, joh!
Je hebt de karakters inderdaad heel erg goed getroffen!
Gefeliciteerd met je prijs!Mijn vriend is ook helemaal onder de indruk! hij zei: daar zullen heel wat uren werk in gezeten hebben! Fijn h
Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda) www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl
Hij is echt h
Al het voorgaande in het kwadraat, super!
Van harte gefeliciteerd! Super gedaan! Ik heb 'm live gezien en was diep onder de indruk. En nu nog meer, nu je verteld hebt dat je "nog maar" 4 maanden bezig bent! Echt geweldig!
Hij is errug leuk!!! 
Gefeliciteerd!
Jouw muppets waren mijn favoriet!!! Heb ik ook voor gestemd trouwens! Ik vond ze super!!
JAAAAAAAAA, die heb ik ook gezien. hij was echt geweldig! Proficiat en geniet van je prijs.
Groetjes, Chantal
Jeetje wat een complimentjes, ik zou er zowat van naast mijn schoenen gaan lopen.
maar het geeft nog wel een geweldig roesgevoel. O ik ben er zo blij mee, ik heb het ook ingezonden naar ons wekelijkse dorpsblaadje . Of is dit heel erg
Ontzettend bedankt !!!!!! En onwijs leuk dat er op de muppets gestemd is, dank jullie wel
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » THE MUPPETS the have BRONS (Dutch Cake Event)