Onderwerp: Trots op de verjaardagstaart voor mijn vader
Op dinsdag 20 januari wordt mijn vader 65. Nu vieren we dat morgen met de familie. Mijn vader weet nooit wat hij graag voor zijn verjaardag zou willen krijgen. Dat probleem is nu verleden tijd. Mijn vader eet graag taart. En wat smaakt nu nog lekkerder dan een zelfgemaakte taart van zijn eigen dochter. Dus ik ben gaan denken over het ontwerp wat er op de taart moest komen. Ik had dat al aan mijn vader gevraagd en die zei: ach doe maar wat. Goed, daar moest ik het dan mee doen. Ik heb echter niet lang hoeven na te denken. Mijn ouders reizen nogal graag en vaak. Hun eerstvolgende tripje staat ook al gepland en dan zullen ze Mexico gaan verkennen. Ja, jullie kunnen het al raden. Het werd een Mexicaanse verjaardagstaart. (Met dank aan Monica, aangezien ik haar taart als voorbeeld heb mogen gebruiken.) En zie hier het resultaat van een hele dag 'frunniken'.

Ik vond het geweldig om deze taart te mogen maken voor mijn vader. Hij is afgesmeerd met botercreme en gevuld slagroom en mandarijntjes en een dun laagje aardbeien-jam.
Voor dinsdag (z'n officiele verjaardag) mag ik weer een taartje maken. En dan wil ik daar diezelfde Mexicaan op plaatsen, maar dan wordt die Mexicaan niet geboetseerd, maar gepuzzeld. Dus ik weet wat me het weekend te doen staat. Als de taart voor dinsdag af is, zal ik hem hier ook weer showen.
Fijn weekend,
Seline
, leuk gedaan
!!