Re: Strik, strik, strik, strik, strik en .....ook nog wat zonder strik :(
Hahah wel veel strikken ja maar wel allemaal mooi hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Strik, strik, strik, strik, strik en .....ook nog wat zonder strik :(
Hahah wel veel strikken ja maar wel allemaal mooi hoor!
Nou alles is al gezegt!
Wat zijn je taarten toch super!!! Vond het overigens erg leuk je zaterdag in levende lijve ontmoet te hebben!
wat een mooie taarten! Die met de 5-jes vind ik erg vrolijk! 3 de februari een workshop kadotaart, hoop dat ik ook zulke mooie strikken kan leren maken.
Wil je nou eens stoppen?! Mijn computer loopt helemaal vast door al die opgeslagen foto's bij mijn favorieten. En nu "moeten"er weer een aantal bij!!!
Meid, ik vind ze weer fantastisch.
De Sint taart had ik al gespot en je al gevraagd naar de prachtige cijfers.......en die heb ik nu ook binnen!
Ik vind ze allemaal mooi, maar ben erg gecharmeerd van de streepjes met die kleuren en wat een schattig engeltje heb je op je dooptaart!! Prachtig klein......welke is dat?!
Nu moet ik alleen nog jouw site af voor de smaakjes......
Ik heb haar website maar hoog op mijn favo lijst gezet, mijn computer kon het ook niet meer aan :-)
Prachtig prachtig prachtig!!!!!
Even een vraagje, heb je een apart bloemenvormer om de bloemetje hol te laten staan? En hoe krijg je die ribbel op je strikken????
groetjes,
Dorieke
Ik moet ook zeggen dat ik je taarten geweldig vind! Ook de strikken vind ik erg mooi
Wat een prachtige taarten.
leuke taarten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
karin, wat maak je toch een prachtige taarten!!!!! die met de sterretjes is zo mooooooooiiii....
Ik heb haar website maar hoog op mijn favo lijst gezet, mijn computer kon het ook niet meer aan :-)
Briljant!
Karin, al je strikken zijn zoals altijd onovertroffen: des te knapper dat die bloemenstapel er TOCH nog uitspringt: wat een beauty!
Och Karin, die strikken van jou blijven prachtig om te zien dus: vooral doorrrrrgaan!!!
en wederom zijn ze allemaal weer heel mooi!
Ze zijn weer super, echte 'Karins'. Strak en tot in de puntjes netjes afgewerkt Dikke
en een knuf voor morgen 
Oooooooooooooo ik miste je al!! En al je prachtige strikken natuurlijk!!! Ze zijn allemaal weer zoo mooi!!!!
Wat een prachtige taarten, prachtige strikken.. Heeeeeelllleeemaal super en nee ik ben ze nog niet zat.
Wow, geweldig! Vind die taart met die 5jes echt zo leuk!!!
Mooie strikken ook zeg! Gaaf!
Prachtig mooie strakke taarten met mooie strikken!
Ze zijn allemaal gaaf....met of zonder strik....
woorden overbodig

WOW!!!Allemaal weer top!
Je bruidstaart SCHITTEREND!
Wauw wat een mooie taarten,vooral de bruidstaart is super.
Hoi Karin,
Het zijn weer toppers!!
wat een hele mooie taarten!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....stopppppppp met al die prachtige taarten....ze zijn zo mooi door hun eenvoud, daar houdt ik wel van! En stja..eens gestrikt, altijd gestrikt h
Prachtige taarten! Zo strak en mooi van kleur! Super strikken!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Strik, strik, strik, strik, strik en .....ook nog wat zonder strik :(