Re: bedankttaart gemaakt voor een droevig iets....
Zit met tranen in mijn ogen en een dikke keel te kijken naar de foto van je taart en je verhaal te lezen.
Het leven......
Je taart is mooi door zijn eenvoud!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bedankttaart gemaakt voor een droevig iets....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zit met tranen in mijn ogen en een dikke keel te kijken naar de foto van je taart en je verhaal te lezen.
Het leven......
Je taart is mooi door zijn eenvoud!
zo, heftig verhaal zeg, een heel mooi taartje! zegt het allemaal
veel liefs patricia
Prachtig gemaakt en prachtig bedacht van die mensen dat ze op zo'n moeilijk moment eraan denken om iets aan de medewerkers te geven.
Gisteravond kwam het bericht dat de baby geboren is en dat opa zijn kleinkind vastgehouden had.....
Mooi taartje heb je er van gemaakt!
Gelukkig heeft opa zijn kleinzoon nog kunnen vasthouden.
oh wat goed dat hij ze kleinkind nog vast heeft kunnen houden
Wat een mooie taart, en wat fijn dat de opa zijn kleinkind nog heeft kunnen zien.
Wat een verhaal. Op zo'n moment sta je weer even stil bij de mooie, maar ook de droevige dingen in het leven. Wat fijn dat opa en kleinzoon elkaar nog hebben mogen meemaken, hoe kort ook. Jouw taart is prachtig geworden!
ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven, je taart is mooi en het verhaal droevig en toch vrolijk, omdat opa zijn kleinzoon heeft gezien.
Prachtig meis..
pfff het zal je maar overkomen...gelukkig dat hij zijn kleinzoon nog wel heeft mogen zien..
Erg mooi gemaakt, hoor!
Ik geloof het hoor...pfff heftig hoor.......wel lief dat je er toch eentje hebt gemaakt en het is idd zo dubbel.......ik heb geboortekoekjes gemaakt voor een collega en met haar schoonvader gaat het ineens heel slecht en de kraamvisite was afgebeld nu liggen die koekjes er nog...wel of niet brengen dwaalt er door mijn hoofd want het is idd zo dubbel!!!!!!!!!!
Ja, ik heb hier geen worden voor, het is heel triest.
Wat verschrikkelijk. Ik hoor net dit verhaal van mijn moeder, dat een kennis (deze man dus) van ons is overleden... Ik dacht.. dat verhaal heb ik al gelezen
Wat erg zeg.... bah.. Ik heb bij zijn kinderen in de klas gezeten..
vreselijk hoor zoiets:(
Wel ontzettend lief van het personeel dat ze zoiets konden en wilde regelen
Een droevig verhaal, waar ik helemaal kippenvel van krijg! Een mooi bedankje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bedankttaart gemaakt voor een droevig iets....