Re: Trots op 3D Mack van cars
wauw!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trots op 3D Mack van cars
wauw!!!
Geweldig!!!
MAAR, MAAR, Wat Een Pracht. Weet gewoon niet wat er hier nog meer over te zeggen valt. Geweldig, Gaaf, Super, to name just a few.
Jeetje, wat heb je dat knap gedaan!
Waaaauw die is gaaaaaaaaaaaf!!!
Superknap gemaakt!!
Geweldig!!!Daar mag je idd trots op zijn!
Inderdaad om trots op te zijn..prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"die wil ik ook!" zei zoonlief toen ie hem zag!
heel mooi!!!
Echt super !!!! Ik doe het je niet na...Ik sla 'em op in de hoop deze ooit te kunnen maken....
Wauw! Otis hoopt ook op zoiets voor zijn verjaardag en nu maar hopen dat wij Bliksem kunnen maken... Maar zo mooi als deze? Echt super gaaf!
........................................................................................kan even geen woorden vinden...super gaaf gedaan joh! Ik laat hem maar niet aan mijn zoontje zien..want dan wil hij deze ook!
SPRAKELOOS!!!! Wat een prachtige taart!!! Ik laat m mijn zoontje van bijna 3 maar niet zien, kan ik m straks ook nog maken. Lijkt met wel leuk om te doen hoor, maar ik denk dat ik daar nog niet aan toe ben.
Complimenten!!
Ongelooflijk!!!! Hoeveel uren werk zitten er in?
Ik vind hem echt geweldig!!
.... Stilte.... Eh... Zucht.... Slik....Mond valt open.....Mond weer handmatig dicht.....
WAUWIE!!!!!
W
Hij is echt helemaal top!!! 
Wauwwie....die is gaaf zeg!!!!!!!!!
Wow, wat super gedaan zeg! Echt knap!
Deze laat ik maar niet aan mijn zoontje zien, dan kan ik ook aan de bak en zo ver ben ik nog niet. Echt helemaal geweldig, eentje om te onthouden!
Nou....hier valt mijn mond van open.... Wat een ontzettend mooie taart!!
Applaus!!! H
wow wat een geweldige taart!
heb toch verschillende keren goed moeten kijken hoor ....lijkt zo uit de rek van een speelgoedwinkel te komen!!!!!
Ja je mag hier zeker trots op zijn. Echt heel gaaf.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Trots op 3D Mack van cars