1

Onderwerp: steeds opnieuw zeven of 1x ook voldoende?

Ik vind zeven van poedersuiker of bloem voor recepten echt verschrikkelijk...

Kan je nou ook bv in 1x een kilo of meer zeven, dit in een pot doen en dan wat je steeds nodig hebt gewoon eruit scheppen?

Of moet het echt vers gezeefd zijn??

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

Re: steeds opnieuw zeven of 1x ook voldoende?

Hoi,

Ik heb van die handige zeven aangeschaft bij Dille & Kamille, zijn erg handig. Het is een grote beker van RVS en als je in het handvat knijpt, kun je je meel heel makkelijk zeven. Heb je niet dat gedoe van een gewone zeef. Misschien wat voor jou?

oh nee dat vind ik een rotding. Heb er al 1 naar de wereld van vuilnis geholpen....

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

4

Wanneer zeef je het precies. Poedersuiker voor de botercr

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

5

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Ik heb van die handige zeven aangeschaft bij Dille & Kamille, zijn erg handig. Het is een grote beker van RVS en als je in het handvat knijpt, kun je je meel heel makkelijk zeven. Heb je niet dat gedoe van een gewone zeef. Misschien wat voor jou?

Die zijn inderdaad erg makkelijk de IKEA heeft ze ook en kosten niets...iets van 3 euro voor zo'n grote RVS beker met zeef...alleen knijpen :D

~I Make: Angel Food Cakes~

Martinique schreef:

Wanneer zeef je het precies. Poedersuiker voor de botercr

7

die knijpdingen doen me te veel denken aan een asverstrooiing.. brrrr

meestal strooi ik het vanuit de bus of zak gewoon direct in de kom van de weegschaal.. of ik hou d'r even een zeef tussen die ik vlot weer op het handje afspoel..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Voor de botercreme zeef ik ook niet, maar ik roer het wel even los met de garde voordat ik er vocht bij doe. Dan zijn eventuele klontjes er ook uit.

Groet, Jolanda

9

ik heb bij de xenos een gewone ordinaire grote handzeef gekocht, even schudden en klaar. ik vul mijn zeef door in de zak te scheppen. gaat echt prima hoor.

Berichten [ 9 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » steeds opnieuw zeven of 1x ook voldoende?