Onderwerp: Inspiratie gevraagd!!!!! Voor cupcakes
Help!!!
Ik heb een opdracht voor cupcakes en het moet iets worden met borduren oid en de namen erop....
Iemand een idee??????
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Inspiratie gevraagd!!!!! Voor cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Help!!!
Ik heb een opdracht voor cupcakes en het moet iets worden met borduren oid en de namen erop....
Iemand een idee??????
Een naald met een draad erin?
Je kunt ook kijken of je met hele kleine rolletjes fondant de namen in kruissteek kunt maken zeg maar.
Maar... dat zal denk ik redelijk tijdrovend zijn, om maar niet te spreken over het gepriegel.
Dan is het naald-draad-idee hierboven een stuk makkelijker.
Misschien heb je hier wat aan?
Vast te koop in Nederland en mocht je echt om t hand zitten ik heb hem dus als je m wilt lenen... Ik werk ik Reeuwijk.
Misschien heb je hier wat aan?
Vast te koop in Nederland en mocht je echt om t hand zitten ik heb hem dus als je m wilt lenen... Ik werk ik Reeuwijk.
Mail me dan even!!!
Bij de IKEA hebben ze ook best wel wat dingen die je kunt gebruiken ervoor!
marlies schreef:Misschien heb je hier wat aan?
Vast te koop in Nederland en mocht je echt om t hand zitten ik heb hem dus als je m wilt lenen... Ik werk ik Reeuwijk.Mail me dan even!!!
Leuk idee, Marlies!!
Ik heb hem net bij taart en decoratie besteld. En meteen nog allerlei leuke parels in verschillende kleurtjes en nog een bloemuitsteker...:lol:
marlies schreef:marlies schreef:Misschien heb je hier wat aan?
Vast te koop in Nederland en mocht je echt om t hand zitten ik heb hem dus als je m wilt lenen... Ik werk ik Reeuwijk.Mail me dan even!!!
Leuk idee, Marlies!!
Ik heb hem net bij taart en decoratie besteld. En meteen nog allerlei leuke parels in verschillende kleurtjes en nog een bloemuitsteker...:lol:
Haha ik zie nu dat je hier ook gereageerd hebt. En gelijk wat meer geld uitgegeven We leren het nooit, volgens mij moet het blijven rollen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Inspiratie gevraagd!!!!! Voor cupcakes