1

Onderwerp: uitstekers lenen

voor mijn oma die volgende week jarig is ga ik al het gebak verzorgen.

ik ben helaas nog niet in het bezit van een keur aan uitstekers (lees; helemaal geen, alleen grotere koek uitstekers).

wie woont er in de kop van noord holland en wil aan mij wat (bloemen) uitstekers uitlenen?

alvast bedankt

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

2

Re: uitstekers lenen

Hallo, ik woon in Breezand en heb wel wat, misschien niet zo veel als sommige ver gevorderede hier op het forum.  Ik weet niet wat je precies zoekt maar je kan met altijd mailen en komen kijken of misschein kunnen we elkaar ergens treffen. Laat het me maar weten, groet  Svin

3

Hoi Anneke,

Op internet (bij de hebshop), bij de Xenos, Action, Kruidvat, Hema, Intertoys en waar dan ook kun je leuke, goedkope uitstekers vinden. Even goed zoeken of even vragen en kijken bij de kinderspullen en je komt een heel eind! :) ik heb bloemen gekocht via internet, is bijvoorbeeld wel een goede investering.

4

Anouk, heb al bij de meeste winkels gekeken maar hebben over t algemeen alleen wat grotere (koekjes) uitstekers. als wel wat gescoord maar nergens lettertjes en bloementjes te vinden in kleine maten (wel bij de webshop al hier, maar nog ff geen geld voor)

5

ik woon in wognum, je mag bij mij thuis wel wat bloemetjes maken hoor. als je marsepein meeneemt en een bakje, ga je met een bakje bloemetjes weer naar huis!

6

dank je wel chantal voor je aanbod, gaat alleen deze week niet meer lukken.

voor dit moment ben ik voorzien, mocht ik nog eens nodig hebben mail ik je (wil eigenlijk natuurlijk zelf wat aanschaffen maar moet ff kijken hoe en wat en financieel)