1 Laatst bewerkt door rietdhg (18-01-2009 10:24)

Onderwerp: o wat was ik ontevreden met nijntje

http://i44.tinypic.com/29apf6f.jpg
hij moest meisjes achtig worden dus de boven laag moest paars nou ik ben absoluut ontevredne over dit taartje ik heb hem dan ook gratis zo mee gegeven
wat een drama de icing smelten waari k een randje van had gemaakt het idee vond ik wel leuk hoor zo met die geprinte nijntjes rand alleen de afwerking kon ech tbeter
het zat me die dag zo tegen alles ging verkeerd en dan moest ik ook deze taart nog maken boehhhhhhhhh   :(    :(    :(    :(    :(    :(    :(    :(    :(    :(    :(    :(    :(

die 2 had de moeder er zelf nog opgezet

2

Re: o wat was ik ontevreden met nijntje

Nou hoor wat een toestand voor je.
Kan me voorstellen dat je baalt!

Hier een knuf voor je!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

ooow altijd balen als `t niet wordt zoals je in gedachten had!!!

4

Das idd balen zeg, vooral als ie niet voor jezelf is!

5

vind hem zo op d foto toch echt mooi hoor!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

6

Wat jammer dat het niet geworden is zoals je wilde. Je ondertaartje vind ik in elk geval geweldig!

Ehhhhhhhh bah wat naarvoor je zeg...........vanaf hierziet hij er toch goed uit maar ik weet ook uit ervaring als het tegenzit en hij niet naar je zin is dan is dat echt niet prettig!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

8

ff op je hyve gekeken of je daar een grotere foto had staan.Zag dat die mensen ontzettend tevreden waren.
Wij zijn zelf veel te kritisch en de mensen zien niet wat wij zien. ;)
Ik vind je nijntje leuk gemaakt,vooral de geprinte rand.Leuk idee!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

9

ja dat is waar we zin zelf erg kritisch maar ik weet dat ik veel beter kan en veel mooiere taarten heb af geleverd pffffffff het zat zo tegen en dat  vond ik voro de mensen weer zo zielig maar idd  ik ben blij met jullie reakties