Onderwerp: THE MUPPETS the have BRONS (Dutch Cake Event)
Voor het 1st meegedaan met een taartwedstrijd, ik ben pas 4 maanden echt een beetje bezig en het leek me leuk om eens mee te doen. En ik kan je verklappen er zijn heel wat uurtjes werk in gaan zitten, maar ik ben supertrots op mijn taart, en gelijk BRONS!!. Ik heb veel leuke reacties gehad en ik vond het gisteren echt super gezellig en zeer geslaagd evenement. Heel knus!! En bij deze de complimenten voor de organistatie van DCE!!! Wat een werk!!
En mijn grootste compliment kreeg ik toch wel van Karen Goble dat ze mijn karakters van de Muppets helemaal geweldig vond en dat ze hiervan zeer onder de indruk was. Toen ik haar vertelde dat ik pas 4 maanden bezig was, was ze behoorlijk onder de indruk en zei dat ik zeker door moest gaan. Nou dat was echt mijn grote prijs
. Toen we naar huis reden, was ik behoorlijk beduusd, ik was helemaalonder de indruk dat ik 3de geworden was!! Ik heb zoveel moois gezien en had dit echt nooit verwacht.
Iedereen die ik gesproken heb, bedankt voor jullie lieve en leuke reacties!!!

[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-OKVVG73G.jpg[/img]

Bedankt voorhet kijken.
(moderator, het staat er nu 2 x keer in, is de wedstrijdroes denk ik, maar heb geen idee hoe ik het moet veranderen. staat ook bij babbel na het bakken)
ik vond je taart in ieder geval orgineel en mooi afgewerkt... en dan nog maar 4 maanden bezig, zeg maar gerust een natuurtalent dus!! 
)