1

Onderwerp: eerste oilily taart met eerste strik

Wat is dit een leuke taart om te maken ! Als je het eindresultaat ziet tenminste... ;)

De strik is veel platter, volgende keer maar met fondant maken i.p.v. marsepein denk ik. Wel tylose gebruikt hoor, maar toch ingezakt :(. En de gouden sliertjes met de hand rollen, pff.... ik ga echt binnenkort een sugar gun kopen !

Gevuld met citroenbavarois en een witte chocolade-yoghurt-monchouvulling, lekker fris dus ! Ben benieuwd wat mijn zusje er vanmiddag van vindt, want zij had deze besteld voor haar verjaardag....

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/oililytaartverjaardagdaniella.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: eerste oilily taart met eerste strik

vind em erg leuk!!

groetjes José

netjes gerold hoor met de hand!!!!

Leuke taart!!

4

Hij is wel erg leuk georden zeg! De sugargun staat ook al op mijn lijstje maar ik vind dat je die gouden randjes heel netjes hebt gerold hoor!

5

heel mooi gemaakt!!!! Deze heb je van de site van Anne Brith toch? Toevallig zat ik daar vanmorgen op te kijken en toen dacht ik: deze wil ik ook nog s maken. Heel mooi geworden!!!!

6

Wat is ie mooi!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

7

Oh, leuk geworden hoor. Enne strak gerold met de hand. Tja een sugergum is voor sliertjes super handig. ps ik heb 'm opgeslagen bij mijn favorieten hoor!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

8

Ohhhh...heel gaaf!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

9

Oililly blijft toch altijd leuk om te zien he? Jammer van je strik, maar het blijft een leuk taartje!

10

mooi hoor!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

11

Mooi!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

12

ik vind het een schatje.
Hoe moet dat met die verschillende kleurtjes?? Bedek je eerst de taart met een laag en gaat er dan weer wat over of gaat het anders??

13

hij is wel heel leuk geworden, enneh.....voor strikken idd fondant met tylose gebruiken, marsepein met tylose hard nooit echt goed uit en blijft altijd een beetje zacht (vind ik)

Alles goed???? nee 3 fout

14

erg mooi hoor.. zeer goed gelukt
En mocht je strik nu nog niet droog zijn kun je de lussen opvullen met watten (van afzuigkap) en dan zo laten drogen

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

15

hij is wel erg mooi hoor en de strik inderdaat fondant met tylosen en optijd beginnen

maar hij is super hoor

16

Leuk :Y

17

Mijn complimenten!

Groetjes Barbara

18

Heel erg mooi geworden!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

Jammer van de strik, maar de taart is mooi gemaakt!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Ziet er toch heel leuk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.