1

Onderwerp: SPOED: MMF droogt uit tijdens puzzelen

Ben mijn puzzltje aan het maken en mmf droogt te snel. heb al geprobeerd met crisco, maar stukjes beginnen al te brokkelen als ik het nog moet afwerken. Wat nu???

Verder ook nog veel wit van de poedersuiker. Hoe krijg ik dit eraf. Probeerde snel op te zoeken maar kan niet meteen de goede antwoorden terug vinden. Ben bang dat het anders nog meer uitdroogt.

Veel liefs Rafaëla

2

Re: SPOED: MMF droogt uit tijdens puzzelen

Als ik het trouwens met crisco doe lukt het uitrollen met de seegrol bijna niet, blijft hij plakken, wat te doen??

Veel liefs Rafaëla

3

Wie heeft tips, asjeblieft?

Veel liefs Rafaëla

4

heb je alles tegelijk uitgesneden en daarna pas puzzelen? dan kan het kloppen.. werk op volgorde en snij uit wat je nodig hebt.. bevestig dat op je plaatje en rol dan volgende kleur uit...

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

had het al op kleur gesorteerd, ws ben ik gewoon te langzaam, ;).

Het lukt nog wel redelijk. Heb maar wat meer crisco gebruikt. Hoop alleen niet dat hij morgen met op de taart leggen uit elkaar valt.

Veel liefs Rafaëla

6

Ik dek het plaatje altijd af met huishoudfolie.Dan droogt het ook niet (zo snel) uit.

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!