1

Onderwerp: bedankttaart gemaakt voor een droevig iets....

Kreeg woensdagavond laat een telefoontje van mijn schoonvader of ik voor zijn zus en zwager een taart wilden maken. Mijn man zijn oom ligt in het ziekenhuis en is stervende (52 jaar...) Zijn zoon en schoondochter krijgen een kleintje en zij was woensdag uitgerekend.. Omdat hij (mijn man zijn oom) bang is  dat hij het niet gaat meemaken dat zijn kleinzoon geboren word heeft het personeel geregeld dat de bevalling gister ingeleid kon worden, als  dit lukte tenmiste.  En nu wilde ze graag het personeel een taart aanbieden voor het regelen en alle goede zorgen. Want zodra hij zijn kleinzoon gezien  heeft hoeft het niet meer van hem. Hij heeft zoveel pijn en is er helemaal klaar mee....  de cirkel is rond en ik leef  verder in mijn kleinzoon.... 
Dus ik ben natuurlijk gelijk aan de slag gegaan. Met een heel dubbel gevoel.... de taarten die ik tot nu toe gemaakt heb zijn voor feestjes endergelijke...  Had gelukkig nog een kapsel in de vriezer.. Het is geen hoogstandje geworden. Ze wilde hem simpel en toch wel vrolijk. Er is toch uiteindelijk ook een geboorte en dat is een feest..... Ik heb tot nu toe nog niets gehoord. Het was ook nog niet zeker of het inleiden ging lukken... Dus we wachten nog maar even af...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-A8UWLBP7.jpg

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

2

Re: bedankttaart gemaakt voor een droevig iets....

Vreselijk droevig verhaal zeg... Je taart daarentegen is heel erg vrolijk geworden! Mooi gemaakt.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

3

Brrr... kippenvel van zo'n verhaal. Ik vind je taartje mooi strak, vrolijk van kleur maar toch ook stemmig.

Creatieve groetjes van Diana

4

slik.....wat een mooi verhaal en wat een lief taartje!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

5

Jeetje wat een naar verhaal, je taart vindt ik onwijs goed gelukt, overeenkomstig het verhaal erachter! Complimenten!!!!

6

Nou ik vind het een hele mooie taart.Knap dat je na zo'n verhaal deze taart gemaakt hebt!Zelf heb ik net 3 maanden op de oncologie gewerkt en het is te triets voor woorden en heel zwaar, daarom extra fijn om zo'n mooie taart te krijgen.

7

wat een verhaal zeg. Het is een mooie taart geworden.

8

mooi!! en het verhaal erachter ik krijg tranen in mijn ogen!

9

Pfft heftig verhaal. Maar de taart is erg mooi en voor goed doel gemaakt dus dat maakt hem nog mooier.

Groetjes Rineke

10

ooooo mooie kleur en prachtige taart :)

11

Het is een prachtige taart, lastig om daar een taart voor te bedenken. Ik hoop dat het nog gelukt is!
Bah, wat een naar verhaal

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Ik hoop ook dat het inleiden gelukt is en het kind geboren is. Kan de opa het kleinkind nog zien en daarna alles los laten zodat hij hopelijk dan eindelijk rust vind. Tja het blijft een rot ziekte om iemand aan te zien sterven.
Maareh wel een hele mooie fleurige taart.

13

Wat moeilijk om met die gedachte een taart te moeten maken. Je heb er een mooierd van gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Kippenvel... leven en dood zo dicht bij elkaar... Wat een verdriet voor deze familie. Veel sterkte!

15

Wat een droevig verhaal, ook hier zie je weer hoe dicht leven en dood bij elkaar liggen!
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, waar ook als het goed is iets moois gebeurd! Wat zal iedereen een dubbel gevoel hebben!

wat een verhaal!! :( mooie taart hoor!! Weet zeker dat ze er erg blij mee zullen zijn!!

17

Goed gelukt!!
Wat een ontzettend droevige situatie!!!Pff...

18

pfff....kippevel......
Sterkte voor de familie

taartige groetjes, Elma en Danielle
www.taartencompany.nl

19

Dat is een mooie taart geworden met een dubbel betekenend verhaal!!

20

ik vind het gemarmerde fondant echt heel erg mooi. Ik vind et ook knap dat de taart stemmig en vrolijk tegelijk is.

21

een droevig verhaal met een mooie gedachten,.. dat leverd een schitterende taart :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

22

wat een zielig verhaal en wat gaat deze man er mooi mee om. Ook heel lief van het ziekenhuis dat ze daar aan dachten. Kortom een taartje meer dan waard.

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

23

Wat een mooi en tegelijk triest verhaal. Wat een dubbel gevoel zullen de kersverse ouders hebben, ontmoeten en afscheid nemen bijna tegelijk.
Maar waarom daar inderdaad geen taart bij? Knap gedaan ..

24

Heb de tranen in mijn ogen staan. Complimenten voor je mooie taart.
Groetjes,
Seline

25

Wat een vreselijk iets.
Voor de een een nieuw leven en voor de ander het einde ervan.
Heel veel sterkte en je hebt een erg mooi taartje gemaakt als bedankje. Dat zal zeker op prijs worden gesteld.

Veel liefs van Annelies.

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."