Onderwerp: bedankttaart gemaakt voor een droevig iets....
Kreeg woensdagavond laat een telefoontje van mijn schoonvader of ik voor zijn zus en zwager een taart wilden maken. Mijn man zijn oom ligt in het ziekenhuis en is stervende (52 jaar...) Zijn zoon en schoondochter krijgen een kleintje en zij was woensdag uitgerekend.. Omdat hij (mijn man zijn oom) bang is dat hij het niet gaat meemaken dat zijn kleinzoon geboren word heeft het personeel geregeld dat de bevalling gister ingeleid kon worden, als dit lukte tenmiste. En nu wilde ze graag het personeel een taart aanbieden voor het regelen en alle goede zorgen. Want zodra hij zijn kleinzoon gezien heeft hoeft het niet meer van hem. Hij heeft zoveel pijn en is er helemaal klaar mee.... de cirkel is rond en ik leef verder in mijn kleinzoon....
Dus ik ben natuurlijk gelijk aan de slag gegaan. Met een heel dubbel gevoel.... de taarten die ik tot nu toe gemaakt heb zijn voor feestjes endergelijke... Had gelukkig nog een kapsel in de vriezer.. Het is geen hoogstandje geworden. Ze wilde hem simpel en toch wel vrolijk. Er is toch uiteindelijk ook een geboorte en dat is een feest..... Ik heb tot nu toe nog niets gehoord. Het was ook nog niet zeker of het inleiden ging lukken... Dus we wachten nog maar even af... 
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

mooie taart hoor!! Weet zeker dat ze er erg blij mee zullen zijn!!