1

Onderwerp: NOODOPROEP voor Dutch Cake Gangers

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN? oproep aan alle mensen die zaterdag naar het Dutch Cake Event gaan.

A.s. zondag ga ik de taarten workshop topsy turvy van Linda Smith volgen maar we kregen pas erg laat door dat de kapsel gemaakt moesten worden. Nu heb ik gisternacht toen ik laat uit mijn werk kwam gebakken maar nu blijken de kapsels veel te laag!!

Ik zit nu met een groot probleem want ik moet nu over 15 minuten alweer naar mijn werk en vanuit daar vertrek ik direcht richting Limburg en daar ben ik niet meer in de gelegenheid iets te bakken.

Wie o wie kan mij redden door voor mij 2 maidera/cake kapsels te bakken voor me (uiteraard wil ik ervoor betalen)? Ik ben zaterdag ook op het Dutch Cake Event dus dan zou de overdracht kunnen plaatsvinden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een kapsel van minimaal 7 cm hoog nodig in de maat 20 en 15. En het moet dus van maidera of stevige cake zijn en geen biscuit ivm de snijtechniek die we gaan toepassen.

Ik ben tot 12:00 bereikbaar via mail en anders via mijn mobiel 06-43751075

aan de forumbeheerders: sorry ik weet dat de topic fout staat maar ik kon niet op het forum komen enkel via google in deze rubriek. dus vergeef me!

2 Laatst bewerkt door Annelies (16-01-2009 21:17)

Re: NOODOPROEP voor Dutch Cake Gangers

Nood breekt wetten; waarom niet (even) in alle onderwerpen geplaatst.....?

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."