1

Onderwerp: Help...

Sorry ik plaats het ook hier even, heb het idee dat miijn vraag hier sneller gelezen gaat worden dan bij bekleden...:D:D

Ik ben bezig met ganache, maar het word niet dik genoeg..........ik heb echt al 10x gegoten ofzo maar het blijft niet aan de zijkanten zitten en het stroomt er zo weer af....ik word gek man..............taart moet morgen klaar en af zijn...iemand een briljante tip ???????? Ik heb geen chocola meer in huis...:D:D

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Help...

ooh balen!! maar ik zal het zo niet 123 weten.. succes ermee!! hoop dat iemand het goede advies voor je heeft!

3

Chocosticks rondom als rand...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Tja dat zou nog kunnen, dat ik die morgen als een speer ga halen en ertegenaan plak.......maar ik heb allemaal mooi sneeuwvlokken klaarliggen om er in te steken......zucht.....ik blijf nog maar even gieten....

5

Iets meer af laten koelen zodat het wat dikker wordt????

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

6

even in de koelkast plaatsen :)

7

Het is zo goed als koud.......heb de chocola om 20.00 gesmolten ofzo...en ook al in de koelkast gezet.......zucht......

8

Dan vrees ik dat ie te dun is :( dan toch morgen maar nieuwe vrees ik. (Of kun je nog bij je buren chocola proberen te bietsen om deze tijd :D )

Maar ga nu toch even streng zijn, deze vraag hoort hier niet ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Even een paar minuten in de diepvries? En als je chocosticks gaat gebruiken, daar kun je de sterren ook wel tussen schuiven, toch?

10

Hoi,als je hebt met slagroom hebt gemaakt kun je het nog even opkloppen met de mixer.
Is ie zo stijf!!

Succes!