1

Onderwerp: Hallo...

Hallo allemaal,

Na een aantal keren wat opgezocht te hebben etc. besloten om me ook aan te melden...
Ik ben echt nog een beginner.
Heb atijd graag vanaales gebakken, maar ben sinds kort verzot op zelf taarten maken en bekleden.
Ik heb een tijd geleden een workshop gevolgd die erg goed bevallen is en gisteren heb ik zelf mn 1e taartje gemaakt.
Ben er best trots op, maar vond het soms nog best lastig...
Merk wel dat ik al weer volop aan het nadenken ben over n vlgd taartje.
In iedergeval hoop ik hier voldoende inspiratie en tips te krijgen!

2

Re: Hallo...

Welkom en veel bak en decoreer plezier!

Veel liefs Rafaëla

3

Welkom :)

4

Welkom op deze te gekke site. En je taartjes showen he?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

hai welkom :)

ik ben ook nieuw hier en moet zelfs nog beginnen met het bakken en bekleden van taarten (w8 op de workshop van 7 feb.:) ).
maar ik dacht, ik heb zoveel how-to's gevonden, laat ik een klein stukje marsepein halen en wat boetseer dingen uitproberen (die je zonder tools kan maken). het staat stap voor stap aangeven dat kan toch bijna niet misgaan als je goed leest en naar het plaatje kijkt!??
nou wel dus, ik vind het best moeilijk... vooral de handen en de voeten mislukken elke keer bij mij :(

hopen dat ik tijdens de workshop er wat beter in wordt :)

6

Hoi Zeliha,

Wat voor n workshop ga je doen?

7

Leuk he zo'n workshop ;)
Veel plezier hier!!

8

*Eva29* schreef:

Hoi Zeliha,

Wat voor n workshop ga je doen?

ik ga een workshop volgen die ik gevonden heb via de site delibelle.nl
ik weet niet of iemand het ook via daar heeft gevolgd?!?!
het is echt een basisworkshop eigenlijk, maar ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan. want je bent vrij in je thema en je kan kiezen uit puzzelplaatje of boetseren. dus je kan eigenlijk na het bekleden van alles proberen als het goed is. maar ben wel benieuwd hoe dat zal gaan met 7 man die ieder wat anders maakt.... (?????).
maar het was eigenlijk dat we per se thuis een workshop wilden volgen omdat het allemaal familie is en er zijn vrij weinig workshops in de buurt te vinden als je in gelderland-Nijmegen woont... wel jammer!!

maar ik weet zkr dat het een erg leerzame workshop zal zijn (aangezien we allemaal beginners zijn :) ) en ik laat wel weten hoe het is gegaan...(het is alleen pas over 24 dagen). :(

dus nog even geduld :P hahahah

9

Er komt dus iemand bij jullie thuis begrijp ik?
Wel iemand die uit de buurt komt?

10

ja dat klopt, we krijgen inderdaad thuis een workshop.
ik woon zelf in Nijmegen en zij komt uit Zuilichem, en er zitten wel reiskosten aan verbonden, maar de prijzen van de workshops zijn goedkoop dat zelfs na de reiskosten (dus verdeeld door 7 man) de prijs enorm meevalt.

je hebt dan het voordeel dat je het gemak van je eigen huis hebt en dat het ook flexibeler is wat betreft de tijdstip en data. (vind ik dan) ;)

11

Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt!!!

12

ik zal het je laten weten zodra ik 't gehad heb ;)