1

Onderwerp: it's just me...

hai allemaal,

ik, Zeliha, een student van 20, ben een tijdje terug (in december) toen ik op het internet aan het surfen was, een aantal taarten tegengekomen die gedecoreerd waren met marsepein/fondant. ik vond het zo leuk dat ik sindsdien elke dag wel naar voorbeelden, how-to's en recepten zoek :) Dus dacht natuurlijk, dat wil ik ook kunnen!! na vele hobby's als scrappen en sieraden maken achter de rug gehad te hebben, wil ik een sprong wagen in het decoreren van taarten. het bakken laat ik maar aan mijn moeder over, want ben niet zo goed in bakken. (maar ach, daar zijn moeders toch voor :P hahah). zelfs mijn verloofde vindt het helemaal geweldig, al kijkt hij soms naar iets te ingewikkelde dingen. en dan gaat het natuurlijk van, "ow jaa lieverd, die gaan we een keer uitproberen samen!!" maarja, je moet ze toch een beetje in de waan houden om te zorgen dat ze meewerken :D haha ik ben nou nog voor mijn eerste taart wanhopig aan het wachten tot de workshop die ik (en mijn hele familie:D) krijg op 7 februari. dus nu nog even genieten van jullie meesterwerken en als de workshop achter de rug is meteen inkopen doen en zelf dingen uitproberen :D

Kan niet wachten!!! :)

2

Re: it's just me...

Welkom op deze te gekke site. Veel decoreerplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

dankjewel :D

met al jullie inspiraties (en een beetje goed afkijkwerk van mij) moet het wel lukken hoop ik :D

4

Welkom :)

5

bedankt birgitta :)

6

Zeliha van harte welkom op het fijnste en meest verslavende forum van Nederland!!
In ieder geval veel plezier gewenst! :Y:Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Van harte welkom!!! Ik ben ook nog niet zo lang op het forum, maar idd Annelies, het is super verslavend hihihi.

Ik wens je veel plezier.

Veel liefs Rafaëla

8

Bedankt Annelies en Rafaela :)

ik was er al aan verslaafd voordat ik lid werd :D (toch maar tijd om op te biechten :P)

je kunt echt, als beginner, voor al je vragen een antwoord vinden.
en staat het er niet tussen, dan  krijg je 1 minuut na het plaatsen al meteen van alle kanten hulp met creatieve en professionele hulp.
de mensen hier zijn echt behulpzaam en aardig heb ik gemerkt...

dus ben nou al een tevreden lid :D

9

hayalimsin schreef:

Bedankt Annelies en Rafaela :)

ik was er al aan verslaafd voordat ik lid werd :D (toch maar tijd om op te biechten :P)

je kunt echt, als beginner, voor al je vragen een antwoord vinden.
en staat het er niet tussen, dan  krijg je 1 minuut na het plaatsen al meteen van alle kanten hulp met creatieve en professionele hulp.
de mensen hier zijn echt behulpzaam en aardig heb ik gemerkt...

dus ben nou al een tevreden lid :D

Ja inderdaad. Iedereen is echt heel behulpzaam hier. Echt super fijn!

Veel liefs Rafaëla