Onderwerp: Hema Kasteelvorm
Ik heb zojuist een leuke siliconen bakvorm in de vorm van een kasteel gekocht bij de Hema maar heb geen idee hoe ik die mooi kan bekleden. Iemand bekend met deze bakvorm??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hema Kasteelvorm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb zojuist een leuke siliconen bakvorm in de vorm van een kasteel gekocht bij de Hema maar heb geen idee hoe ik die mooi kan bekleden. Iemand bekend met deze bakvorm??
Hoi,
Geen idee, maar dan deze week ook maar even bij de HEMA langs. Bedankt voor je tip!
Dan gaan we het maar gewoon proberen.. Show me yours and I'll show you mine
Wat een klo*e ding zeg. Ik heb het geprobeerd vandaag. Bakken ging prima, kwam prima uit de vorm, maar omdat het zo'n hoge vorm is, circuleert het warme lucht niet zo goed en dus de achter kant donkerder dan de voorkant. Ook het decoreren ervan vond ik een gedoe. Ik heb het met platte stukjes erop geplakt, zoals hier al eens eerder een hele mooie kasteel te zien was. Alleen die van mij is niet zo mooi. Ik heb het ook snel, snel gedaan omdat ik erg benieuwd was hoe het zou gaan. Ik denk dat ik er toch maar geen foto van laat zien, want het is een niet zo nette voorbeeld.
nou monique, bedankt voor het uitproberen!
die hoef ik dus niet te kopen.. zo'n grote oven heb ik niet dat de lucht er wel dan goed doorheen zal gaan.
zonde hoor!
Ik denk dat die silicone er voor iets tussen zit,dat geleid niet zo goed als metalen vormen denk ik.
hmmm, ik heb deze vorm donderdag voor mijn verjaardag gekregen!! Lees hier een niet zo positieve ervaring. Zijn er ondertussen al meer mensen die deze vorm gebruikt hebben?
Heb wel andere silliconen bakvormen van de hema gebruikt, en was daar ook niet blij mee. Deze heeft op de foto ook al zo'n glimmende buitenkant van de vorm. Vond dat niet lekker, zat een raar smaakje aan.
ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd eigenlijk
ik lees mee als er nog mensen zijn die hem hebben
Ik heb de vorm al een aantal maal gebruikt. Er moet erg veel beslag in, het biscuit komt er niet mooi uit, maar cakebeslag wel. Ik heb m een keer gedecoreerd met hartjessnoepjes voor mijn dochtersverjaardag nadat ik er eerst een berg poedersuiker over had gestrooid. Was leuk en lekker, maar niet mooi.
En ik heb hem eens met biscuit gemaakt en gevuld (drie lagen), daarna ganache erover henn en suikerhartjes.
Was wel erg lekker.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hema Kasteelvorm