1

Onderwerp: Nieuw Rotterdams lid

Hallo medetaarsters en taarters!
Ook ik bespioneer jullie al geruime tijd (alleen qua forum dan hoor :-) ) en ik vond het wel zo eerlijk om ook lid te worden en mezelf even voor te stellen. Ik woon in Rotterdam met vriend en kat. Overdag werk ik in Amsterdam als manager maar ik wilde graag iets creatievers doen. Omdat ik al jaren lang met veel plezier taarten bak (en vooral ook eet) maar me nog nooit echt in het decoreren heb verdiept (met poedersuiker en glazuur kom je al een heel eind, zoals jullie weten :-D) heb ik me er sinds een paar weken volledig op gestort; voor mij is het de ultieme vorm van ontspanning om een beetje aan te modderen met chocolade (en ik weet zeker dat ik niet de enige ben hier die er zo over denkt!). Ik heb me dan ook meteen maar ingeschreven voor aanstaande zaterdag, erg spannend - zeker omdat het eigenlijk mijn eerste offici

2

Re: Nieuw Rotterdams lid

Hoi Marjolein. Leuk dat je je voorsteld. En welkom hier. Heel veel succes voor zaterdag.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Gezellig! Welkom vanuit Rotterdam!!

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

4

Welkom.
Ik ken dat ...ga deze week gemiddeld rond een uurtje of 2 naar bed(als het niet later wordt)

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

5

Welkom :)

6

welkom!!

7

hoi, ik ben zelf ook net nieuw en heb ook eerst een tijd gespiekt voor ik me aanmelde, haha. de taarten die ik hier bij veel zie zijn echt prachtig!