26 Laatst bewerkt door Dot (12-01-2009 20:46)

Re: tjeetje, wat kan er toch een hoop mis gaan op een dag zeg....

heel goed gemaakt hoor!

Groetjes, Dorothea.

27

Ik vind hem erg mooi en strak en prima opgelost hoor!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

28 Laatst bewerkt door kwebbeltje (12-01-2009 20:49)

aangezien mijn mailbox vol stroomt met mailtjes waar ik dan die uitsteker heb laten maken en wat het kostte....
ik heb het bij mij 3 km verder op laten maken, s'morgens geweest en smiddags ophalen en het kostte mij 15 euro, uiteindelijk 14 euro omdat ze geen euro's terug hadden als wisselgeld ;) ik dnek dat elke vorm wel mogelijk is, maar ik weet niet of ze het veelvoudig zouden willen doen... het is een industrieel bedrijf. zde waren trouwens wel nieuwsgierig wat ik er nu mee ging doen. dus ik de taarten laten zien en ze wilden wel gelijk een visitekaartje van mij. blijkt trouwens een broer van de directeur bij mij verderop in de straat te wonen...

http://www.mkz-metaalbewerking.nl/home.html

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

29

wat een prachtige taart zeg!
En dat na zo'n dag, pfoe, ik doe het je niet na :nooo

Ik wilde je nog vragen, mijn man werkt bij een metaal bedrijf, zou je eens een foto van de uitsteker kunnen maken?

groetjes israa

pluk de dag!

30

kwebbeltje schreef:

de witte vormpjes vlak boven de oranje rand kloppen voor geen meter

Natuurlijk klopt dat niet, want het is geen voetbal, maar een TAART en een hele mooi ook nog! Als ze daar commentaar op hebben, zetten ze hun tanden maar in een voetbal (die klopt wel, maar is vast niet zo lekker)

31 Laatst bewerkt door Lientje (12-01-2009 21:31)

Gave taart zeg.... Ik vind hem erg goed gelukt. Daar ga je goed de blits mee maken en ik denk dat de jarige erg blij is.

Ik heb wel goed moeten lachen om je GIRLPOWERrrrr hoor!!

32

risly schreef:
kwebbeltje schreef:

de witte vormpjes vlak boven de oranje rand kloppen voor geen meter

Natuurlijk klopt dat niet, want het is geen voetbal, maar een TAART en een hele mooi ook nog! Als ze daar commentaar op hebben, zetten ze hun tanden maar in een voetbal (die klopt wel, maar is vast niet zo lekker)

whahaha
ja das een goeie ;) nee ik denk niet echt dat ze er commentaar op hebben, maar ik zelf vind het toch wel storend, wil graag perfect zijn he, lukt maar niet :(

verder heb ik geen foto van de uitsteker gemaakt en daar heb ik nu de puf ook ff niet meer voor (heb net ook nog 7 knipklantjes gehad en pak zo maar ff een borrel ;). hij ziet er gewoon uit als een uitsteker. ik heb een 6 kant laten maken, alle kanten zijn 3 cm. ze hadden 2 helften gemaakt en die aan elkaar gelast. that's it!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

33

jeetje wat een mooie taart zeg, wil al steeds een voetbaltaart maken voor mijn neefje. Ha ha de druk is hoor voordat ik aan het bakken ben geslagen kreeg hij altijd een taart bij de banketbaker vandaan.
Heb een vraagje, plak je alles los op de taart of bevestig je het op een plak marsepein/fondant?
ik hoor het graag, alvast bedankt
groetjes van Sonja

34

ok thanks kwebbeltje :thumb: daar kan ik al wat mee!
Ik laat hem die morgen eens maken.
Als het lukt zal ik de uitsteker eens posten hier.

Vind het nog best prijzig hoor, dat ze er zoveel voor hebben gevraagd :/

pluk de dag!

35

israa schreef:

Vind het nog best prijzig hoor, dat ze er zoveel voor hebben gevraagd :/

ja ik schrok er ook van... maar ik wist zo snel geen andere oplossing. en ik had ook geen zin om al die plakjes zelf uit te snijden.

verder heb ik de taart eerst bekleed met een dunne laag fondant en de vlakjes op stand 2 van de pastamachine gedaan en dan opgeplakt, zo ik het geheel niet al te dik.
ik ben wel blij dat ik het niet zo op een afgesmeerde taart heb gedaan. want hier en daar was het toch lastig aan te sluiten, dit valt nu eigenlijk niet op.

36

oh geweldig zeg, dank je voor snelle reactie. Gelukkig heb ik een pastamachine, nooit aan gedach. Heb ook nog niet zoveel ervaring ben blij met tips.
groetjes Sonja

37

thanks voor de bekleed-tip  :thumb:
Mijn neefje is binnekort jarig, hij is nogal gek van voetbal, dusse, ik ga me eraan wagen  :s

pluk de dag!

38

Het is 'n gew

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

39

ik vind hem alsnog hartstikke mooi! Een voetbal patroontje is sowieso heel erg rot om te maken!
Je hebt vast morgen een topdag! Om de dag van vandaag te compenseren..

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

40

Het kenmerk van de echte taartdecoratiemuts is dat ze gewoon topwerk levert onder hoge druk. Bij deze ben je geslaagd voor je examen!!

Mooi strak, en persoonlijk vind ik dat een voetbal niet meer nodig heeft dan wat jij er nu van gemaakt hebt. Helemaal goed dus!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

41

Hij is hartstikke mooi geworden!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

42

Je bent in ieder geval een echte doorzetter! En ik vind de taart er prima uitzien.

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

Ik zie het wel omdat je het gezegd hebt.
Gewoon mond dicht tegen de klant dan ziet die er helemaal niks van.

44

Ik vind hem prachtig geworden.

45

Ik vind m super. Enne...de klant, die gaat dat echt niet opvallen hoor...er is nl niks FOUT, je hebt m met passstukken prachtig afgewerkt.

46

Mijn complimenten voor de taart.
Enne... wat een geweldige tip van die pastamachine! Heb zo'n ding al jaren in de kast staan. Ga het gelijk proberen.

Groetjes Suzanne.

47

Suzanne72 schreef:

Mijn complimenten voor de taart.
Enne... wat een geweldige tip van die pastamachine! Heb zo'n ding al jaren in de kast staan. Ga het gelijk proberen.

vooral voor de lettertappits is het een uitkomst. probeer stand 1-2 maar eens.

Mooie taart hoor!!
de enigste opmerking is dat de zwarte vlakken geen 6 hoeken zijn,maar 5 hoeken!!

49

Klaagverhaal over je dag: geoorloofd :S
Klaagverhaal over je taart: gauw ophouden! Die zit er gewoon strák en g

"Begin de dag met een dansje..."

50

Darlene Visser schreef:

Mooie taart hoor!!
de enigste opmerking is dat de zwarte vlakken geen 6 hoeken zijn,maar 5 hoeken!!

ja, met een bolvormige taart is dat idd zo, maar deze taart is plat. en ik wist echt niet wat ik moest doen. de bovenkant moest wel 6hoekig worden, die is dan ook wel perfect gelukt vind ik zelf.