1

Onderwerp: speciaal voor Sandra " rosajati"

Dit is de pan die ik gebruikt heb om mijn mega hoge kapsel te krijgen :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UWONET4Z.jpg

Groetjes,

Patty

2

Re: speciaal voor Sandra " rosajati"

Dat moet ik ook maar eens wat vaker doen, de pannenlade opentrekken! Heel makkellijk voor een stapeltaart, die opvolgende pannen!

3

lotils schreef:

Dat moet ik ook maar eens wat vaker doen, de pannenlade opentrekken! Heel makkellijk voor een stapeltaart, die opvolgende pannen!

let op... wel alleen pannen die geen 'koude' grepen hebben :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Bommeltje schreef:
lotils schreef:

let op... wel alleen pannen die geen 'koude' grepen hebben :D

Wil je dat eens uitleggen aan deze "keukenprinses"? Oooooooh, je bedoelt denk ik van die zwarte handgrepen.(die je dus niet moet gebruiken)

5

wat slim zeg!
kunnen van die gewone zilveren pannen van bk hiervoor gebruikt worden denk je?

6

Whaha, wat een idee. Zolang er geen kuststof aanzit, moet het lukken toch? Dus die dingen waar je je vingers aan kan branden, die kunnen er dan in, hoop ik;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Pooh schreef:

Whaha, wat een idee. Zolang er geen kuststof aanzit, moet het lukken toch? Dus die dingen waar je je vingers aan kan branden, die kunnen er dan in, hoop ik;)

Ja klopt:lol:
Zo lang je je eraan kunt branden, is het goed :)

@chantal1980, hmmmm ik zou het niet weten. Je kunt het proberen als je durft :)
Zolang er geen kunststof aan zit, zou het moeten kunnen.

8

Heeee super idee :)

9

Schrik me rot zeg..... Maar bedankt voor je foto!!! Helaas heb ik andere bk pannen. Wel met van die plastic handvaten... Maar ook de emaille braadpan, daar zou het dan wel in moeten kunnen? Iemand al eens gedaan?

Enjoy!