1 Laatst bewerkt door tinkerbel (10-01-2009 14:59)

Onderwerp: 's nachts wakker liggen 'broeden' =verslaafd , dus even voorstellen!!

Hallo allemaal,

Ik ben Monique en woon in Spijkenisse.
Ik heb twee kindjes, Xander van 6 en Senna van 6 maanden. Werken doe ik 3 maal in de week als juffie van groep 3. (Zijn er nog meer juffies hier op dit forum??)Sinds half december ben ik aan het bakken. Normaal gesproken bestelde ik altijd mijn verjaardagstaarten bij de C1000 op het winkelcentrum, maar heel het winkelcentrum is in oktober afgebrand(misschien wel op het nieuws gezien?????) Dus na de nodige uurtjes op internet te hebben gesurfd heb ik toch maar besloten het zelf te proberen. Mijn eerste taart was een Mickey Mouse taart voor mijn zoontje. Voor de eerste keer was ik heel erg tevreden. Maar toen ik de taart wilde verplaatsen nadat ik hem helemaal af had, prikte ik er met mijn vinger doorheen. Een groot gapend gat was het resultaat:mad: Tja, toen MOEST ik natuurlijk wel een nieuwe maken O-)!
De tweede taart was een cars stapeltaart met een geboetseerde Lightning MC Queen. Volledig nagemaakt van iemand(geen idee meer van wie maar wel heel erg bedankt hiervoor, het is een super ontwerp :thumb: )En ook deze was erg goed gelukt!!! Tussendoor nog even een taartje voor mijn nichtje en ja, nu ben ik maar even aanleidingen aan het creeren!!! Juf is  oma geworden van de oudste; taartje.... nichtje bijna jarig; taartje..... een goede vriend verhuisd; taartje....(weet hij nog niet). En natuurlijk hebben alle mama's en werkende bakkertjes het te druk om overdag goed na te denken over hoe een taartje eruit gaat zien dus doe je dat 'snachts!!!:think:
Zo , ik zal de volgende keer mijn taartjes wel even showen, ik ben niet over alles even tevreden maar al doende leert men toch??;)

Groetjes Monique

2

Re: 's nachts wakker liggen 'broeden' =verslaafd , dus even voorstellen!!

Hallo geen juffie maar wel uit Spijkenisse.
Ik ken dat wakker liggen heb deze week haast geen oog dicht gedaan alleen maar met taarten bezig!!
leuk..leuk!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

3

Haha, heb je je toch maar voorgesteld. Welkom dan alsnog :D
Er zijn hier heel wat juffies op het forum, je komt ze vast wel tegen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

welkom op dit gezellige forum

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

Ja hoor, hier een juffie :D Welkom collega! ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

hey hey
geen juffie, maar wel welkom!!! en veel plezier!

Groetjes daisy

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

7

welkom :)

8

Welkom op dit te gekke forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9 Laatst bewerkt door jufdorien (12-01-2009 17:26)

hoi hoi!
ik ben juf-in-opleiding, ook verslaafd aan het bakken en versieren (klinkt weer zozo, houden het maar op decoreren :P)

welkom!

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

10

Hoi,
Welkom op de site.
Enne ik werk in groep 4!!!
Veel bakplezier.

Nicolet

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

11

Nicolet schreef:

Hoi,
Welkom op de site.
Enne ik werk in groep 4!!!
Veel bakplezier.

Nicolet

Toch nog een hoop collega's! Leuk hoor. Zelfs een van Cyprus. Geef je daar ook echt in het grieks les???
Knap hoor!!