Onderwerp: Allemaal lekkers...
Hier mijn creaties van de afgelopen week
Traktatie Cilia (1)...
Mini Cup Cakejes Hello Kitty / Afgesmeerd met Vanille Botercr
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Allemaal lekkers...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier mijn creaties van de afgelopen week
Traktatie Cilia (1)...
Mini Cup Cakejes Hello Kitty / Afgesmeerd met Vanille Botercr
Zo, da's zeker allemaal lekker!
Mag ik je meteen ook twee vraagjes stellen? Heb je een uitsteker van Kitty, of moet je die zelf snijden? En hoe zorg je ervoor dat die M niet omvalt?
Hey Do, wat een kunstwerkjes heb je weer gemaakt! Kan ik die onderste ook in je vriezer terug vinden?
Zo, da's zeker allemaal lekker!
Mag ik je meteen ook twee vraagjes stellen? Heb je een uitsteker van Kitty, of moet je die zelf snijden? En hoe zorg je ervoor dat die M niet omvalt?
...heerlijk...dit is toch zo'n leuk forum...maar nu even je vragen beantwoorden
Bij de Hello Kitty heb ik een koekjes uitsteker gebruikt...deze vervolgens verder gedecoreerd...krijg je uiteindelijk dit effect...vond ze zelf ook errug leuk om te maken ...maar ook zoooooo leuk om te zien al zeg ik het zelf
De "M" heb ik goed laten drogen en daarna voorzichtig (die krengen gaan snel stuk, dus zorg er voor dat je genoeg extra gemaakt heb) in de chocoladecr
Hey Do, wat een kunstwerkjes heb je weer gemaakt! Kan ik die onderste ook in je vriezer terug vinden?
Nope ...maar heb wel wat anders in mijn nieuwe vriezer staan voor je ;9
Adrienne schreef:Zo, da's zeker allemaal lekker!
Mag ik je meteen ook twee vraagjes stellen? Heb je een uitsteker van Kitty, of moet je die zelf snijden? En hoe zorg je ervoor dat die M niet omvalt?...heerlijk...dit is toch zo'n leuk forum...maar nu even je vragen beantwoorden
Een heerlijk forum, inderdaad: Bedankt voor je supersnelle antwoorden! En dan doe ik er gewoon brutaal nog een vraagje bovenop :
Waar kan ik zo'n Kitty-uitsteker kopen? *)
Do schreef:Adrienne schreef:Zo, da's zeker allemaal lekker!
Mag ik je meteen ook twee vraagjes stellen? Heb je een uitsteker van Kitty, of moet je die zelf snijden? En hoe zorg je ervoor dat die M niet omvalt?...heerlijk...dit is toch zo'n leuk forum...maar nu even je vragen beantwoorden
Een heerlijk forum, inderdaad: Bedankt voor je supersnelle antwoorden! En dan doe ik er gewoon brutaal nog een vraagje bovenop :
Waar kan ik zo'n Kitty-uitsteker kopen? *)
...deze heb ik na aanraden van Yenlisa bij de patchshopgirl gekocht...daar hebben ze hele leuke (maar niet goedkoop) spulletjes, maar super goeie service
http://www.patchshopgirl.nl/index.php?p … ESCRIPTION
Adrienne schreef:Do schreef:...heerlijk...dit is toch zo'n leuk forum...maar nu even je vragen beantwoorden
Waar kan ik zo'n Kitty-uitsteker kopen? *)...deze heb ik na aanraden van Yenlisa bij de patchshopgirl gekocht...daar hebben ze hele leuke (maar niet goedkoop) spulletjes, maar super goeie service
http://www.patchshopgirl.nl/index.php?p … ESCRIPTION
Oh wat een stoute website weer... de portemonnee kraakt alweer
Gister heb ik voor het eerst de Funky tappits gebruikt.... Vind het erg knap dat je zoveel M rechtop en heel in de botercreme hebt gekregen..
De Kitty cc's zijn lief!!
Superleuke ccs!
Wat zijn je hello kitty css snoezig!!
Hmmmmmmm, wat zien ze er toch weer heerlijk uit!! Ik vroeg met eigenlijk af of er komende zaterdag ook wat te snoepen valt...maar jij neemt vast wel iets lekkers mee *)
Oow wat ziet dat er weer mooi en lekker uit zeg.
Zoiets krijgen we vast als ontbijt. Toch zus???
Idd allemaal lekkers...........die kitty's vind ik echt helemaal geweldig!
Hmmmmmmm, wat zien ze er toch weer heerlijk uit!! Ik vroeg met eigenlijk af of er komende zaterdag ook wat te snoepen valt...maar jij neemt vast wel iets lekkers mee *)
Helaas ....neem niets lekkers mee...maareh...we hadden toch afgesproken dat jij dat zou doen???...graag die Red Velvets
Pooh schreef:Hey Do, wat een kunstwerkjes heb je weer gemaakt! Kan ik die onderste ook in je vriezer terug vinden?
Zoiets krijgen we vast als ontbijt. Toch zus???
...weet ik niet hoor...jij moet weer super vroeg weg...en ik ook...dus geen tijd om te bakken
Die zien er lekker uit.
groetjes Natascha
wauw prachtig
Daar zijn ze dan toch ! De cakejes van Cilia Wat leuk zeg !
Enneh, ik heb even op die website gekeken maar kan die uitsteker niet vinden...:(
Weet dat ik hem van je mag lenen Maar wil ze wel vaker maken denk ik...
word misschien toch wel een beetje verslaafd .....
jolanda71 schreef:Pooh schreef:Hey Do, wat een kunstwerkjes heb je weer gemaakt! Kan ik die onderste ook in je vriezer terug vinden?
Zoiets krijgen we vast als ontbijt. Toch zus???...weet ik niet hoor...jij moet weer super vroeg weg...en ik ook...dus geen tijd om te bakken
Euhh... supervroeg hoef ik ook weer niet weg hoor Heb wel tijd voor zo`n heerlijk ontbijt
Kadohke schreef:Hmmmmmmm, wat zien ze er toch weer heerlijk uit!! Ik vroeg met eigenlijk af of er komende zaterdag ook wat te snoepen valt...maar jij neemt vast wel iets lekkers mee *)
Helaas ....neem niets lekkers mee...maareh...we hadden toch afgesproken dat jij dat zou doen???...graag die Red Velvets
Zal ze maken als je komt freubelen ...beloofd!!
Vind de Kitty's super schattig!
in 1 woord? Super !
word misschien toch wel een beetje verslaafd .....
Kom je daar net achter???...duhh...had ik je ook wel kunnen vertellen
Zal de uitsteker zaterdag meenemen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Allemaal lekkers...