1

Onderwerp: mini-mini's voor na de spreekbeurt

Mijn oudste dochter wist het meteen ze wilde haar spreekbeurt over mama's taarten houden, dus hoofdstukken gemaakt met makkelijke en duidelijke taal samen met haar en ze had het meeste zin in hoofdstuk 5, Als de taart klaar is....

En dan trok ze de doos open en riep ze hard OPETEN :D

Ze heeft ze samen met mij gebakken, zij heeft ze afgesmeerd en ik mocht ze van haar bekleden, de kristallen heb ik ook gemaakt maar het mocht de pret niet drukken!

En de klas en de juf vonden het een superspreekbeurt dus kreeg madammetje en mooie GOED!

http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/cupcakes%20en%20klein%20gebak/spreekbeurt.jpg

2

Re: mini-mini's voor na de spreekbeurt

Mooie mini's, lekker vrolijke kleurtjes.
Leuk van je dochter dat ze daar een spreekbeurt over ging houden en dan ook nog uitdelen. Geen wonder dat ze een GOED kreeg

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Hahaha dit zijn dus die mini's, ik had het al gelezen bij de taart, wat zijn ze leuk en wat super dat je dochter er een spreekbeurt over houd.......en dan zo een einde hahaha geweldig!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

4

haha geweldig en ook mooie reclame voor je ;)

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

5

hartstikke leuk joh!
maarre hoeveel beslag doe je in die mini's? biscuitmix? en waar heb je ze mee bekleed? ennnee zijn ze ook nog gevuld?
heel veel vragen maar ik vind ze hartstikke lief!

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

6

Kijk, omkoperij ;). Ze zijn prachtig en verdienen zonder spreekbeurt al een goed!

7

Leuk!!!

8

sjakkie40 schreef:

hartstikke leuk joh!
maarre hoeveel beslag doe je in die mini's? biscuitmix? en waar heb je ze mee bekleed? ennnee zijn ze ook nog gevuld?
heel veel vragen maar ik vind ze hartstikke lief!

ik heb er biscuitmix ingedaan, gewoon een hoeveelheid gemaakt en van de rest een klein taartje gemaakt.
Ze zijn niet gevuld alleen afgesmeerd met botercreme en bekleed met uitgestoken rondjes van marsepein ( gewoon omvouwen naar onderen)

superleuke dingen om te maken en gewoon lekker 1 hapstaartjes ;)

9

Heel erg leuk!

Groetjes Sandra

10 Laatst bewerkt door slagroomtoefje (10-01-2009 22:29)

:think: ik zie geen foto???

oh nu wel...leuk. Heeft ze wel een goed cijfer gehad?

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

11

Zo zien wij juffen het graag... goede voorbereiding, ouderbetrokkenheid en álle zintuigen die mee mogen doen, hahahahaha.
Prachtige ccs! Lekkere kleurtjes!
Super dat je dochter een goed heeft, want alle gekheid op 'n stokje: als je 'trniet weet over te brengen kan je nog zoveel ccs hebben maar...daar red je het niet mee.

Leuk hoor!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

12

Ze zien er prachtig uit!!

Groetjes Janny

13

Erg leuke mini-mini`s. Super dat ze een goed kreeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Lekker vrolijk, en de appel valt niet ver van de boom. Knap hoor!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

Leuk gemaakt!!!!
Ik heb zelf laatst ook een vulkaantaart gemaakt voor mijn zoon die zijn spreekbeurt hield over vulkanen,helpt altijd voor het cijfer,hij kreeg een 9!!!!!haha