1

Onderwerp: spoed moscovisch mix nodig helpppp

hallo allemaal,

Waar ik altijd mix van moscovisch koop is momenteel uitverkocht (hetsuikeratelier)...ik heb echt een groot probleem, want moet een bruidstaart maken, ik wil donderdag al aan de slag gaan..
Ik heb de mix uiterlijk woesndag avond nodig en FunCakes Mix voor Biscuit heb ik nooit geproobeerd, is het ook vergelijkbaar met moscovisch mix?? en als ik ze vandaag bestel krijg ik het woensdag thuis??

Helpppp...

2

Re: spoed moscovisch mix nodig helpppp

Je krijgt de mix ook bij de aveve in kerkrade

3

Erg Bedankt,
Het is dan de zelfde mix Birgitta (moscovisch mix)
En heb jij het adres van Aveve?

4

Wat is eigenlijk het verschil tussen moscovisch en gewoon biscuit? Misschien domme vraag hoor, maar ben wel nieuwsgierig. Is die lekkerder, zwaarder?

5

Hallo Linda,

Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, maar omdat ik tot nu altijd moscovisch heb gebruikt en a.s dondedag ga ik voor de eerste keer een bruidstaart maken vandaar dat ik de gewone niet durft te kopen...
maar welke biscuit gebruik jij?

6

Die van de mix - shop. Maar ik was toevallig op zoek naar een recept voor een biscuit (omdat mn mix bijna op is en ik s wat anders wil proberen), niet die van de recepten hiernaast, maar die van lady sharon. Heb m al gevonden, daar moet je heet water toevoegen. Wil graag weten of iemand daar ervaring mee heeft. Het recept staat onder ingezonden recepten.

7 Laatst bewerkt door birgitta (11-01-2009 23:48)

selma schreef:

Erg Bedankt,
Het is dan de zelfde mix Birgitta (moscovisch mix)
En heb jij het adres van Aveve?

Locht 2
6466 GW Kerkrade

De Moskovisch voor biscuit bedoel je toch?

Ik bak daar altijd mijn taarten mee, geweldige mix en lekker ook :)

8

In Beek (tegenover de makado) bij de Aveve haal ik altijd mijn moscovisch biscuit van Custers. Erg lekker!

9

bedankt voor iedereen die mijn bericht heeft reageerd, ik heb bij aveve in beek mix gekocht