1

Onderwerp: Spoed vraagje

Wie weet hoe het komt dat ik met wilton kleur bruin, niet me marsepein donkerbruin krijgt
Ik heb er aardig wat kleur al inzitten nu ,maar het wil gewoon weg niet donker bruin worden
kan iemand mij helpen met het donker bruin te krijgen, misschien andere kleur erdoor.
of gewoon nog meer kleur erin doen

mvg biebs

2

Re: Spoed vraagje

Als je cacao in huis hebt zou ik dat erdoor heen doen. Je m'pein kan er wel een beetje droger / brokkeliger door worden, maar dan kan je er weer wat crisco doorheen kneden.

Heb je alleen kleurstof in huis dan zou ik er ook een tippie zwart bijdoen.

Een tip voor een andere keer is om wat chocofondant aan te schaffen, dat spul is zo stikdonkerbruin dat als je dat 1 op 1 mengt met marsepein het nog steeds bijna net zo donkerbruin blijft.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Super bedankt voor je hulp, dat gaat ik zeker doen de volgende keer
nu heb ik hem aardig gekregen, nog niet wat ik echt wilde maar weer een les voor de volgende keer

heel erg bedankt voor je snelle antwoord

4

Toen ik bij een eerste taart bruin nodig had lukte dit ook niet (nu heb ik ook bruine fondant). Ik heb er toen het stuk wat ik bruin wilde hebben nog geverfd, met de kleurstiof, dit ging best goed. Ik weet niet wat je wil maken en hoeveel, ik had een bruine hond nodig dus dat het niet egaal bruin was maakte niet uit. Zag er eigenlijkwel "echt" uit :)

5

ik was een piratenboot aan het maken,
pff wat een werk is dat zeg, me eerste boot, sta nu in de vriezer
donderdag eruit vrijdag alles afmaken.