Onderwerp: Eindelijk!!
Kan ik m'n taartjes van december posten, wel met kerstthema, het zal jullie neuzen wel uitkomen, maar ze zijn daardoor zeker niet minder leuk. Hier zijn ze dan:
Mijn ouders waren 21 dec 35 jaar getrouwd en kregen eindelijk een echte bruidstaart, want ze hadden slechts gebakjes op hun grote dag. Met Taarttopper van Dorien, echt geweldig!! Ze waren helemaal sprakeloos, onwijs verrast en de taart was erg lekker. Ik heb de taart gemaakt bij Conchita van de Taartwinkel in 's-Hertogenbosch, gevuld met banketbakkersroom, slagroom en 4-vruchtenjam.
Het tweede taartje, m'n eerste stapeltje, voor de verjaardag van mijn oom op Tweede Kerstdag. Helaas wat minder strak dan dat ik had gewild, maar met een 6-gangen diner op Eerste Kerstdag kreeg ik het allemaal niet zo snel klaargespeeld. Ik had gebruik gemaakt van nieuwe pannen en een nieuwe mix, met als gevolgd dat ik het nog een keer over moest doen. De tweede keer de pannen te vol met mix gevuld, maar ik had geen tijd meer voor een derde keer, dus ziehier het resultaat. Het viel in ieder geval onwijs in de smaak, de bovenste gevuld met Baileyscreme (tip van MaMandy, onwijs bedankt!) en Bokkepootjescreme en de onderste met Chocolademousse en Bokkepootjescreme, heeeel erg lekker!

Mag m'n peperkoekhuisje er ook nog op??? Ik vond 'm zooooooo leuk! Mag 't? Vooruit dan maar:

Niet zichbaar op de foto's, maar ik had er van die theelichtjes op batterijen in gedaan, dat gaf echt een geweldig effect.
Ik wens iedereen nog het allerbeste voor 2009 en dat er maar veel taartjes gebakken mogen worden! Bedankt voor 't kijken.
Toetje

vind je peperkoekhuisje ook echt super!!