1

Onderwerp: Wie geeft mij inspiratie?!

Volgende week mag ik een mooie taart maken voor ene meisje uit de straat ze word 10 jaar, een kroonjaar, dus op de taart moet een kroontje staan.

Het probleem is dat ze geen meisjes-meisje is dus geen roze etc. wie heeft er een leuk idee??!!

2

Re: Wie geeft mij inspiratie?!

Moeilijk... ik neig toch altijd gauw naar roze voor een meisje (ongeacht de leeftijd :D voor mezelf namelijk ook :lol:). En zeker als er een kroontje op moet.
Ik moest laatst een taart met een kroontje maken voor een jongetje, ook al moeilijk vond ik.
Maar voor jouw taart... misschien iets met electric green en oranje en dan een zilver kroontje? Ik roep maar wat hoor. Wordt het wel wat stoerder van, in tegenstelling tot roze waar het algauw zoetig door wordt. En dan geen bloemen erbij maar een ander figuurtje. Maar w

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

paars en zilver is ook wel mooi.  Ik zou ook gewoon vari

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Ik vind paars met oranje en zilver altijd mooi, paars vind ik daarin tegen wel in de roze categorie vallen. Misschien rood met blauw en wilver kroonje. Kijk anders wat voor kleuren kleren ze veel draagt.

5 Laatst bewerkt door Jol321 (10-01-2009 01:57)

Een dochter van een vriendinnetje is 10 en zeker geen meisje-meisje, maar haar lievelingskleur is paars (en geel). Ik vind paars/zilver (en ev. met oranje) ook erg leuk. Toch een meisjestaart maar niet te zoet. Of de taart zoals Bien die een tijdje geleden gemaakt heeft (en Miekje weer daarna): rood/oranje/wit, ook onwijs leuk. Hier met roze, maar dit zou je in een rode en oranje laag kunnen doen met witte (of blauwe) band en kroontje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IBTTPUFG.jpg

Mijn nichtje van 9 (ook geen meisje-meisje) koos zelf voor haar taart voor de kleuren: 2 tinten blauw en paars

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PFSQL8W4.jpg

Groet, Jolanda

6

waar kan ik dat kroontje vinden????/is er een patroontje voor of een how to????
alvast bedankt

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

thanks meiden, hier kan ik wat mee!!!

Ik ga denk ik voor paars met oranje en zilver en dan doe ik ipv 1 vierkante taart een klein stapeltje maken, dat is wel erg feestelijk!
Die taart van Bien ik zo leuk, echt mijn ding!