1

Onderwerp: Cupcake zakjes ?

Weet iemand misschien waar ik van die doorzichtige zakjes kan kopen om cupcakejes in te doen om te tracteren ?

Ik heb ze ergens op de site zien staan, maar helaas werd daar niet gereageerd op mijn vraag...

Weet iemand dit misschien ?

2

Re: Cupcake zakjes ?

Ik kan je helaas niet helpen, maar wil het ook graag weten, dus ik lees even mee :-)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Ik heb zakjes gekocht voor koekjes, maar ze hadden ze in heel veel maten, bij de Paardekooper. Wel in grote hoeveelheden, maar je kan er in zonder pasje.

Mijn website: Presentaart

4

Hoeveel heb je er nodig? Kan je eventueel wel wat opsturen hoor,kleine moeite en weegt niks.Laat het even weten.

Groetjes,Monique63

Carpe Diem !

5

Je kunt ook gewoon van dat bloemenfolie nemen, gewoon vierkantjes nemen en punten bij elkaar vouwen. Met wat lint vastzetten en klaar :)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

6

Ik heb je gemailt.

Groetjes,Monique63

Carpe Diem !

7

Ik haal ze altijd bij de bakker.
Groetjes NAtascha

8

mascha schreef:

Ik heb zakjes gekocht voor koekjes, maar ze hadden ze in heel veel maten, bij de Paardekooper. Wel in grote hoeveelheden, maar je kan er in zonder pasje.

Ik zie ze er niet bij staan. Ik heb ze binnenkort ook nodig. Dus miss dat je me een link kan sturen?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Ik heb er hier in eindhoven naar staan kijken bij moonen packaging, ik kan niet zeggen wat ze kosten hoor maar ze hebben ze wel ;)

ik heb t eventjes opgezocht:
https://www.moonendirect.eu/ppzak-kruis … 1_615.html

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

10

Misschien een goede tip!!

Bij ons bij de drogisterij hebben ze precies de juiste maat. Hun gebruiken ze om cadeaubonnen in te doen met proefjes enzo. Daar heb ik er vorig jaar 25 gekocht. Ik weet niet meer wat ik betaald heb hoor. Maar om er nou meteen 500 ofzo af te nemen vond ik ook zowat :D

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

11

Bedankt voor de tips meiden. Ik heb inmiddels al wat gevonden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

jufdorien schreef:

Ik heb er hier in eindhoven naar staan kijken bij moonen packaging, ik kan niet zeggen wat ze kosten hoor maar ze hebben ze wel ;)

Hebben zij een ook winkel of kun ja alleen per post bestellen? Je moet n.l. voor 50 euro minimaal bestellen.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

13

Hallo,hebben jullie in nderland ook ava winkels?Bij ons in belgie heb je grote keuze in die zakjes,je kunt ze ook in kleine hoeveelheden kopen.In de makro verkopen ze ook zakjes.

14 Laatst bewerkt door jufdorien (09-01-2009 16:42)

connie11 schreef:
jufdorien schreef:

Hebben zij een ook winkel of kun ja alleen per post bestellen? Je moet n.l. voor 50 euro minimaal bestellen.

Ja, ze hebben een winkel in eindhoven...industrieterrein de hurk (praktisch naast de sligro voor de kenners)
Is wel een groothandel dus je kan er niet zomaar binnenwandelen zonder je te registreren....

misschien hebben ze nog meer winkels, dat weet ik niet...zal wel op de site staan denk ik ;)

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

15

bij de hobbywinkel  hier in t dorp hebben ze ook doorzichtige zakjes,100stuks voor 2,95,deze gebruik ik zelf vaak en ze zullen ze heus wel bij meer hobby winkels hebben neem ik aan.

groetjes danielle