Onderwerp: Marsepein kleuren zonder speciale hulpmiddelen...
Hallo allemaal,
Voor het feestje van de 3e verjaardag van ons zoontje wil mama een sprong in het diepe wagen en gelijk een winnie de pooh taart maken (deze: http://www.festkaker.no/index.php?optio … temid=56).
Moet te doen zijn, lijkt me. Ideetjes voor de vulling hebben we al, de taart zelf is ook geen probleem. Maar de bedekking :-S
We willen hem bedekken met marsepein, heb ik gisteren gelukkig bij de chocolaterie hier gevonden. Helaas vond ik jullie site te laat om nog te bestellen voor deze taart maar de volgende keer zal ik er op tijd bij zijn :-D
Maar nu, moeten we roeien met de riemen die we hebben. Dus, marsepein kleuren zonder de speciale kleurstofjes. En daar struikelen we toch even. Want waar zouden we het mee kunnen kleuren? Misschien met limonadesiroop (sinaasappel dan he?)? En choco voor de neus en oogjes enzo?
En hoe meng je zoiets het beste? En hoe lang van tevoren doe je dat dan? Wanneer bedek je de taart het beste? Op de dag zelf of 1 dag van tevoren?
Sjmigdepemig, wat een vragen. Sorry hoor maar deze complete newbee taartenmaakster heeft jullie hulp even nodig.
Hopelijk gaat het lukken, bedankt alvast!