Onderwerp: graag simpel, bloemen roze lila en lichtblauw!
En dat was de wens voor een 40x20 taart.
Dit is hem geworden:

www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » graag simpel, bloemen roze lila en lichtblauw!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En dat was de wens voor een 40x20 taart.
Dit is hem geworden:

Heb je leuk gedaan.
Mooi gemaakt hoor!
Heel leuk, precies de opdracht. Wat een aparte maat trouwens.
Wat een aparte maat,zie je niet zoveel,was vast wel een hele lap om uit te rollen,zeker voor de lengte,maar het is een leuke taart geworden.
Heel lief taartje.
Wat een aparte maat,zie je niet zoveel,was vast wel een hele lap om uit te rollen,zeker voor de lengte,maar het is een leuke taart geworden.
Deze maatbakblik heb ik van een bakker kunnen overnemen die er mee op hield dus dat wat wel een super leuke deal. ook heb ik toen 1/4 ronde hoge blikken en halve kunnen overnemen!
Mooi hoor!!
groot!! maar super lief
Mooie taart, lief!
Erg lief mooi taartje. Vind haar echt leuk zo met de bloemetjes en het lint onderaan.
natasja147 schreef:Wat een aparte maat,zie je niet zoveel,was vast wel een hele lap om uit te rollen,zeker voor de lengte,maar het is een leuke taart geworden.
Deze maatbakblik heb ik van een bakker kunnen overnemen die er mee op hield dus dat wat wel een super leuke deal. ook heb ik toen 1/4 ronde hoge blikken en halve kunnen overnemen!
Dat is lekker boffen! 
Wat een mooie taart heb je gemaakt: weer eens wat anders dan de doorsnee-kleutertaart 
hij ziet er mooi uit!!!
mooi strak zeg! en lieve kleurtjes!
Apart taartje!
Leuk! zachte kleurtjes!
Mooi taartje!!
Mooi hoor!
Mooie taart! Mooie kleur en bloemen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » graag simpel, bloemen roze lila en lichtblauw!